بازدید استاندار گیلان از پروژه های گردشگری لاهیجان

۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۸:۴۷
کد خبر: ۵۷۲۹۳۴
بازدید استاندار گیلان از پروژه های گردشگری لاهیجان
استاندار گیلان با حضور در شهرستان لاهیجان از پروژه های گردشگری این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان،دکتر محمدعلی نجفی در سفر به شهرستان لاهیجان آخرین وضعیت هتل چهار ستاره فرح پور،هتل چهار ستاره ابریشمی،هتل پنج ستاره رسپینا و باغ پرندگان را بررسی کرد.

استاندار گیلان با مثبت ارزیابی نمودن رشد فیزیکی پروژه های مذکور،از مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان به جهت مدیریت کارآمد در حوزه گردشگری تقدیر نمود.

وی بر لزوم تداوم طرح های گردشگری در گیلان تاکید کرد و اذعان داشت:در سال جدید که در استان به نام سال توسعه گردشگری نامگذاری شده،باید تلاش نماییم تا با همدلی و هم افزایی زیرساخت های این صنعت را فراهم نموده و تمامی اهداف سند توسعه گردشگری کشور را محقق نماییم.

نماینده عالی دولت افزود:رویکرد دولت تدبیر و امید کیفی سازی خدمات و رفع محرومیت ها با تکیه بر تعاملات دولت و ملت است؛ لذا حمایت از سرمایه گذاران در استان از سوی نهادهای دولتی یک اصل اساسی می باشد.

نجفی با تقدیر از حمایت بانک های عامل رفاه و صادرات از طرح های گردشگری گیلان،خواستار تزریق مجدد منابع بانکی به این قبیل پروژه ها شد.

رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان نیز در ادامه به همت بالای مسئولان برای اعتدال استان اشاره نمود و گفت:گیلان از رکود و سکون خارج شده و به مرحله بالندگی وارد شده که این مهم در سایه تفکر و همراهی استاندار محترم تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه گردشگری بعنوان صنعتی درآمدزا نیازمند نگاهی توسعه محور است، تصریح کرد:در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان محوریت اقدامات ایجاد توسعه پایدار با تکیه بر پتانسیل های بالقوه استان است.

این مسئول به اهمیت حمایت های بانکی از طرح های گردشگری و سرمایه گذاران بخش خصوصی اشاره نمود و افزود:ایجاد اشتغال،توسعه جوامع محلی و نیز اشاعه فرهنگ اصیل گیلان در گرو تعالی بخشی به گردشگری داخلی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز