تاکید مدیرکل ورزش وجوانان گیلان بر لزوم توجه به ورزش نابینایان

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۱:۴۵:۰۳
کد خبر: ۵۸۱۶۵۴
تاکید مدیرکل ورزش وجوانان گیلان بر لزوم توجه به ورزش نابینایان
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بر لزوم توجه ویژه مسئولان به ورزش نابینایان تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، مسعود رهنما در جریان انتخابات ریاست هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان گیلان افزود: باید نگاه ویژه ای را به این قشر از ورزشکاران داشته باشیم چون آنان ناخواسته دچار نقص شده اند و عده ای نیز برای دفاع از میهن اسلامی به درجه جانبازی نایل شدند.
وی اظهار کرد: هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان گیلان نیز باید جامعه نابینایان این استان را شناسایی و وضعیت ورزش آنان را ساماندهی کند و تدابیری اتخاذ شود تا همه این عزیزان به ورزش روی بیاورند.
رهنما بیان کرد: پرداختن به ورزش برای این قشر از جامعه ، شادی و نشاط ایجاد می کند و همه مسئولان استان باید در این زمینه همکاری کنند و ما باید مسئولان استان را حساس کنیم تا بیشتر در این بخش ورود کنند.
انتخابات ریاست هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان گیلان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد که در نهایت، مسعود کارگر دوباره به عنوان رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان این استان منصوب شد.
کارگر که تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات ورزش های نابیانیان و کم بینایان گیلان بود ، در جریان این انتخابات ، 14 رای از 16 آرای ماخوذه را کسب کرد و به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس این هیات مشغول به کار شد.
در انتخابات ریاست هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان گیلان ، محمدرضا مظلومی رئیس فداسیون ورزش های نابیانیان و کم بینایان ، مسعود رهنما مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان، مریم بخشی معاون توسعه ورزش این اداره و اعضای مجمع عمومی هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان گیلان حضور داشتند.
در استان گیلان بیش از یکصد ورزشکار نابینا و کم بینا به صورت سازمان یافته در دو بخش بانوان و آقایان فعالیت دارند که آقایان در هشت رشته و بانوان نیز در چهار رشته به ورزش مشغول هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز