رئیس فدراسیون شمشیربازی:

رئیس فدراسیون شمشیربازی: به کسب مدال در مسابقات جهانی امیدواریم

۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۷:۵۰:۵۴
کد خبر: ۵۸۲۷۹۷
رئیس فدراسیون شمشیربازی: به کسب مدال در مسابقات جهانی امیدواریم
رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: امیدوار به کسب مدال در رقابت های جهانی هستیم.
به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، فضل الله باقرزاده افزود: رقابت های جهانی شمشیربازی از روز 28 تیر ماه در کشور آلمان آغاز می شود.
وی که برای انتخابات ریاست هیات شمشیربازی گیلان در رشت حضور داشت ، بیان کرد: گرچه مسابقات جهانی بسیار سخت و دشوار است و همه ورزشکاران مطرح این رشته حضور خواهند یافت ، اما هدف ما کسب مدال در این دوره از رقابت ها است.
وی اظهار کرد: علاوه بر حضور قدرتمند در رقابت های جهانی آلمان ، یکی از مهمترین اهداف فدراسیون شمشیربازی ، حضور قدرتمند در رقابت های آسیایی 2018 اندونزی است .
وی ادامه داد: به همین دلیل، اردوهای طولانی مدت را در داخل و خارج کشور برپا خواهیم کرد تا ورزشکاران ما بتوانند با آمادگی کامل در رقابت های آسیایی 2018 حضور یابند.
وی چشم انداز فدراسیون شمشیربازی را حضور در رقابت های المپیک 2020 عنوان و تصریح کرد: هدف اصلی ما کسب مدال در مسابقات المپیک 2020 است و امیدواریم که پنجمین رشته ورزشی باشیم که بتواند برای کاروان ایران در مسابقات المپیک مدال کسب کند.
رئیس فدراسیون شمشیربازی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شمشیربازان بسیار خوبی داریم و کسب مدال المپیک 2020 دور از دسترس نیست و هم اینک تیم اسلحه سابر ما رتبه پنجم جهان را دراختیار دارد و چهار ورزشکار ما نیز در بین 40 شمشیرباز برتر دنیا قرار دارند.
باقرزاده به سایر برنامه های فدراسیون شمشیربازی اشاره و اضافه کرد: برگزاری منظم و با کیفیت لیگ شمشیربازی و برگزاری مسابقات رده های سنی مختلف از دیگر برنامه های امسال بشمار می رود و البته این فدراسیون با کمک وزارت ورزش و جوانان در بخش استعدادیابی نیز شرکت دارد که این امر می تواند پشتوانه خوبی را برای تیم های ملی ایجاد کند.
وی به وضعیت شمشیربازی استان گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: گیلان یکی از افتخارات شمشیربازی در کشور محسوب می شود که دارای ورزشکاران بسیار خوبی در رده سنی بزرگسالان و همچنین در رده های سنی نوجوانان و جوانان است.
وی یادآور شد: گیلان جزء 6 استان برتر رشته شمشیربازی در کشور محسوب می شود و امتیازات خوبی را نیز کسب کرده و امیدواریم که این استان بتواند در این رشته پیشرفت بیشتری را داشته باشد.
انتخابات ریاست هیات شمشیربازی استان گیلان عصر چهارشنبه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد که در نهایت ، شهرام ضمیریان رئیس این هیات با کسب 16 رای از 17 آرای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقاء شد.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز