فرماندار آستارا بر تقویت خدمات بهداشت ودرمان در این شهرستان تاکید کرد

۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۴:۱۳
کد خبر: ۵۸۵۲۷۲
فرماندار آستارا بر تقویت خدمات بهداشت ودرمان در این شهرستان تاکید کرد
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا بر ضرورت تقویت بهداشت و درمان در این شهرستان به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ یونس رنجکش در حاشیه افتتاح درمانگاه شبانه روزی سید الشهدا آستارا   گفت: دولت به تنهایی قادر به پوشش کامل خدمات درمانی در شهرستان نیست بلکه باید سایر بخش ها بویژه بخش خصوصی با ایجاد مراکز درمانی و خدمات لازم در این زمینه به کمک بیایند.

وی با اشاره به نیاز مردم شهرستان به توسعه مراکز خدمات درمانی اظهار داشت: آستارا به دلیل جایگاه خاص و موقعیت جغرافیایی آن پذیرای گردشگران بسیاری است که مراکز درمانی و خدمات بهداشتی در این شهرستان علاوه بر جمعیت ساکن به ارائه خدمات به سایر جمعیت شناور در این شهرستان می پردازند که امکانات ان جوابگو نیست .

وی اضافه کرد: توسعه امکانات بهداشتی و درمانی در کنار تکمیل کادر متخصص از نیاز های ضروری آستارا است و مسئولان مربوطه باید در این زمینه مساعدت و نگاه ویژه داشته باشند.

رنجکش گفت:دولت تدبیرو امید با تکمیل بیمارستان این شهرستان گام های خوبی برای توسعه خدمات بهداشت و درمان در آستارا برداشته است اما این خدمات باید با ورود بخش خصوصی تکمیل شود.

وی ضمن تقدیر از سپاه آستارا در راه اندازی درمانگاه شبانه روزی اظهار داشت: سایر بخش ها نیز می توانند در این زمینه ورود کنند و خدمات مناسب با نیاز های شهرستان را ارائه دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز