قهرمان شطرنج ایران:

ارتقاء درجه بندی را برای هم تیمی هایم پیش بینی می کنم

۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۱:۰۱:۲۴
کد خبر: ۵۸۶۰۸۸
ارتقاء درجه بندی را برای هم تیمی هایم پیش بینی می کنم
قهرمان شطرنج ایران گفت: پیش بینی من ، ارتقاء درجه بندی بین المللی بازیکنان تیم منتخب ایران از سوی فدراسیون جهانی شطرنج در رقابت های بین المللی شطرنج جام ستارگان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از  پرهام مقصود لو در حاشیه برگزاری دومین دوره از مسابقات بین المللی شطرنج جام ستارگان در منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: این دوره از مسابقات به دلیل حضور استاد بزرگ های شطرنج ایران و جهان در سطح بسیار بالاتری نسبت به دوره اول آن در سال گذشته قرار دارد.
وی افزود: به دلیل پیشرفت سطح مسابقات و قوی تر شدن بازیکنان ایرانی ، رقابت ها و نتایج چشمگیری را در این مسابقات خواهیم دید.
مقصود لو با اظهار امیدواری از افزایش درجه بین المللی هم تیمی هایش در این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: هر شطرنج بازی، تلاش می کند که سطح رنکینگ خود را افزایش دهد و امیدوارم که این اتفاق برای هم تیمی های من نیز رقم بخورد.
 دومین دوره از رقابت های بین المللی شطرنج جام ستارگان از روز سه شنبه در دو بخش ستارگان نوجوان شطرنج ایران و ستارگان شطرنج جهان آغاز شد و تا 27 تیرماه در محل دائمی همایش ها و نمایشگاهی سازمان منطقه آزاد انزلی ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز