سکاندار جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر معارفه شد

۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۹:۰۷:۰۴
کد خبر: ۵۸۹۰۴۶
سکاندار جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر معارفه شد
جلسه معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ جلسه معارفه «مجید شافعی شیراز» به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر، روز سه شنبه ٢٧ تیرماه جاری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و هیئت همراه در دفتر فرماندار رضوانشهر برگزار شد.

فیروز فاضلی در این جلسه ضمن سپاس از زحمات "ملکی نژاد" رییس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر، از سرپرست جدید این اداره، خواستار تعامل گسترده با اهالی فرهنگ و هنر شهرستان شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، ایجاد نشاط اجتماعی بیشتر در تعامل با مراکز، موسسات و انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان را از دیگر وظایف سرپرست جدید این اداره برشمرد.

وی با اشاره به آمادگی این اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر، ابراز امیدواری کرد: با پیگیری آقای شافعی و همکاری اداره کل و نهادهای مرتبط، تکمیل و تجهیز مجتمع فرهنگی و هنری رضوانشهر و همچنین تسریع در اجرای عملیات پروژه مجتمع پره سر صورت پذیرد.

فرماندار رضوانشهر نیز در این جلسه با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی فرهنگی در شهرستان، باید امید، نشاط و پویایی را در بین علاقمندان فرهنگ و هنر زنده نگه دارد، اظهار کرد: در این زمینه امیدواریم که با معرفی فرد جدیدی در این سمت که از جوانان هنرمند این شهرستان می باشد از همه ظرفیت های فرهنگی و هنری در این راستا استفاده نمایند.

حسنی پور با بیان اینکه ما باید فضای لازم را برای هنرمندان ایجاد کنیم تا با آسودگی بتوانند امور فرهنگی را در حوزه های مختلف مدیریت کنند، گفت: شهرستان رضوانشهر بستر لازم در حوزه فرهنگی و هنری را دارد که باید در این زمینه تلاش شود تا برونداد فرهنگی خوبی داشته باشیم.

در پایان این جلسه از زحمات «علیرضا ملکی نژاد» که به مدت چهار سال ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر را بر عهده داشته است، تقدیر و «مجید شافعی شیراز» به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

شافعی دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی از دانشگاه بوشهر است. وی از جوانان فعال فرهنگی شهرستان رضوانشهر و مدرس دانشگاه است که سابقه نویسندگی، فیلم سازی، کارگردانی و بازیگری تئاتر در رزومه هنری وی به چشم می خورد.

 

نظر شما