واکنش مسعودرهنما به نشراکاذیب وپخش ناقص جملاتش دریکی ازفضاهای مجازی بدون هویت ؛

توهین به علمای شیعه واصولگرایان را تکذیب می کنم! این شایعات بی پایه واساس انگیزه ام را برای کار وتلاش بیشتر می کند

۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۱:۵۹:۰۴
کد خبر: ۵۸۹۱۱۷
توهین به علمای شیعه واصولگرایان را تکذیب می کنم!
این شایعات بی پایه واساس انگیزه ام را برای کار وتلاش بیشتر می کند
پخش ونشرناقص بخشی از سخنانم در دوران انتخابات و توهین به علمای شیعه و اصولگرایان را کذب محض می دانم چراکه چگونه زندگی کردن را از مذهب وعلمای شیعه آموختم.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ مسعود رهنما با انتقاد از عملکرد برخی کانال های اطلاع رسانی بدون هویت وتندرو در ایجاد شایعه و نشراکاذیب درفضاهای مجازی  گفت ؛  پخش ونشر ناقص بخشی از سخنانم در دوران انتخابات و توهین به علمای شیعه و اصولگرایان را کذب محض می دانم که فیلم کامل و اصلی آن سخنرانی هم موجود است .

عضوکمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته گفت ؛ جمله کاملم این بود "اگر در35سال گذشته چیزی نتوانسته ایم از علما یادبگیریم حداقل اصل مترقی تقیه را آموخته ایم" که متاسفانه برخی افراد هنجارشکن  با برداشتن جملات وناقص کردن صحبت ها دست به انتقامجویی زده اند.

مسعود رهنما  با اشاره به اینکه بسیاری از دوستان نزدیک بنده از اصولگرایان هستند گفت ؛ اصولگرایان ،اصلاح طلبان و همه نیروهای انقلابی فرزندان این نظام اسلامی هستند ،پس حال که انتخابات به پایان رسیده بیاییم همه باهم برای عمران ،رشد وتوسعه بیش از پیش کشورمان تلاش کنیم.

مربی سابق تیم های ملی کاراته در ادامه دستگاههای نظارتی و امنیتی را چراغ راه مدیران ومسئولان دانست وگفت ؛ در دوران انتخابات ریاست جمهوری با تمام توان و با رعایت قانون از محبوبیت خود در جامعه ورزش برای جریان اعتدال ،اصلاحات و دکتر روحانی استفاده کردم واصلا پشیمان نیستم و به آن افتخار می کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز