رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت :

صعود سپیدرود به لیگ برتر فوتبال کشوربزرگترین دستاورد ورزش رشت و گیلان بوده است

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۶:۳۵
کد خبر: ۵۸۹۸۳۴
استقبال وسیع مردمی ازصعود تیم فوتبال سپیدرودرشت به لیگ برترکشور ونیزایجاد نشاط و شادابی وصف ناپذیر در بین آحاد جامعه بزرگترین دستاورد ورزش استان گیلان بوده است .
به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ شاه محمدی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت با بیان اینکه سال گذشته موفقیت های بی نظیری در رشته های مختلف ورزشی نصیب مان شده است ،از کسب مدال طلا توسط مبینا نژاد دررشته تکواندو ،رهبری در شمشیربازی ،آرمین هادی پور در تکواندو و موفقیت جانبازان و معلولان و والیبال جوانان تقدیر کرد و گفت :اگر چه حاصل تلاش ورزشکاران گیلانی در آوردگاههای جهانی حدود 20 مدال بوده است ،اما صعود تیم فوتبال سپیدرود که با اقبال گسترده مردمی مواجه شد، بواقع دلچسب ترین رویداد و موفقیت ورزشی رشت واستان گیلان محسوب می شود .
وی با قدردانی از مدیر کل ورزش و جوانان بواسطه حمایت مستمر در میزبانی رقابت های کشوری و منطقه ای ،عملکرد ورزشی شهرستان رشت را در سال گذشته قابل اعتنا ارزیابی کرد و افزود: علاوه برحمایت همه جانبه برای صعود تیم سپیدورد به لیگ برتر ،همگرایی همه ی عوامل اجرایی شهرستان برای حضور تیم داماش در لیگ دسته دوم کشور،مسابقات فوتبال و فوتسال بانوان در لیگ برتر،میزبانی مسابقات جام بین المللی خزر و همچنین مسابقات کشوری دوچرخه سواری سایکل کراس از تلاش صورت پذیرفته در فرایند توسعه ورزشی شهرمان بوده است .
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت اجرای موفق طرح استعداد یابی ورزشی را فعالیتی کم نظیر در جهت پایداری ورزش قهرمانی نامید و تصریح کرد :با ارتقا باشگاههای ورزشی شهرستان رشت از 263باشگاه درسال 94 به بیش از 366باشگاه،اگر چه گامی به جلو بوده است ،اما سرانه 53 درصدی فضای ورزشی رشت که پایین ترین در سطح استان می باشد بسیار نگران کننده است.
وی به نامتناسب بودن این فضا با موفقیت های کسب شده اشاره کرد و گفت :افزایش ورزشکاران تحت پوشش بیمه ورزشی از 48 هزار به بیش از 57 هزار نفر بیانگر تلاش و سخت کوشی ساختار ورزش شهرستان در فرایند توسعه برغم امکانات محدود می باشد.
شاه محمدی حمایت از ورزش بانوان را لازمه توسعه هدفمند و متوازن یک جامعه پویا و بانشاط برشمرد و تاکید کرد :ازهرگونه حمایتی برای بهبود و رشد ورزش بانوان که گام های بلندی رادر معرفی توانمندی های زن ایرانی در میادین جهانی برداشته اند ،دریغ نخواهیم کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز