مسابقه نقاشی و عکاسی« آب تی تی » فراخوان شد

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۱:۵۴
کد خبر: ۵۹۰۶۵۴
مسابقه نقاشی و عکاسی« آب تی تی » فراخوان شد
فراخوان مسابقه نقاشی و عکاسی با عنوان «آب تی تی» با محوریت زیبایی‌های محیط زیست تالاب بندرانزلی و کوشیرو ژاپن منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا  گیلان ؛این مسابقه گفتمان تازه‌ای است که به منظور ارج نهادن به آفریده‌های پروردگار، گشودن دریچه‌های صلح و دوستی با کودکان و نوجوانان ژاپنی و با همراهی کانون، اداره محیط زیست و آژانس همکاری‌های بین المللی ژاپن(جایکا)  صورت‌می گیرد.

 در این برنامه‌ی فرایند محور، اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون استان به همراه مربیان در مرکز آموزشی        «سلکه» بندرانزلی حضور‌می‌یابند و با بهره‌گیری از ابزار کمک آموزشی هم‌چون: دوربین دوچشمی، میکروسکوپ، تلسکوپ و فیلم‌های زیست محیطی، با شگفتی‌‌ تالاب‌های ایران و آشنا‌ می شوند.

تبیین اهمیت تالاب‌ها و ارایه‌ی آموزه‌هایی در ارتباط با چگونگی پاس‌داشت از این موهبت‌ خدادادی، از دیگر بخش‌های این برنامه ‌است که با نقاشی و عکاسی از زیبایی‌های تالاب بین‌المللی بندرانزلی همراه‌خواهد شد.

درعین حال دبیر‌خانه‌ی مرکزی این مسابقه در کانون پذیرای آثار ارسالی کودکان و نوجوانان در زمینه‌ی نقاشی و عکاسی از زیبایی‌های تالاب خواهد‌بود.

برهمین اساس گروه‌های سنی ابتدایی و متوسطه اول می توانند با بهره‌گیری از تکنیک آزاد، نقاشی‌های خود را در ابعاد 70 در 50 برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.

در همین حال دانش آموزان پایه‌های متوسطه اول و دوم متوسطه علاقه‌مند به عکاسی نیز می توانند با استفاده از گوشی همراه ( 8مگا پیکسل یا بیشتر) و دوربین دیجیتال، عکس‌های خود را با فرمت JPG به دبیرخانه مرکزی این مسابقه واقع در: رشت، فلکه انتظام، کوچه نظام پزشکی، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ارسال‌کنند.

گفتنی است آخرین مهلت ارسال آثار 25 مردادماه 1396 خواهد بود و درپایان نیز به  برگزیدگان بخش نقاشی سری کامل ابزار نقاشی به همراه لوح سپاس ملی و بین‌المللی و به برندگان  مسابقه عکاسی نیز دوربین عکاسی دیجیتال و لوح تقدیر ملی و بین المللی اهدا می شود.

شایان ذکر این ‌که آثار برگزیده دانش آموزان گیلانی و ژاپنی در ماه‌های مهر و بهمن سال جاری به ترتیب در ژاپن و ایران به نمایش عمومی درمی آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز