در نشست خبری اداره کل ورزش و جوانان گیلان مطرح شد :

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در رشت برگزار می شود

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۱۳:۰۸
کد خبر: ۵۹۴۶۴۰
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در رشت برگزار می شود
نشست خبری اداره کل وررش و جوانان گیلان با حضور مدیر کل ،معاونت توسعه ورزش این اداره و رییس هیات همگانی شهرستان رشت با محوریت همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی 13 مرداد جاری برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، مریم بخشی معاونت توسعه ورزش در نشست خبری  همایش پیاده روی خانوادگی میلاد امام رضا (ع) درگیلان که روز جمعه در رشت برگزار خواهد شد گفت : برنامه ریزی هایی انجام شده تا این رویداد در سطح ملی انعکاس یابد و به همین منظور همایش پیاده روی که با حضور خانواده ها ،ورزشکاران و مسوولین استان برگزار می گردد ازبرنامه صبح ونشاط شبکه3 زنده پخش خواهدشد .

وی افزود : این همایش از ساعت 7:30  صبح جمعه 13 مرداد از ورزشگاه عضدی رشت آغاز می شود و پس از طی مسیر سه کیلومتری توسط شرکت کنندگان ،این همایش در پیاده راه مرکزی شهر رشت در میدان شهرداری پایان می یابد.

وی در خصوص مسیر انتخاب شده برای همایش گفت : این مسیر طبق استانداردهای فدراسیون پیش بینی شده و در طول مسیر نیز ورزشکاران رشته های اتومبیلرانی و دوچرخه سواری برنامه هایی را اجرایی خواهند کرد.

بخشی از اهدای جوایز در همایش پیاده روی خانوادگی خبر داد و گفت : برای نخستین بار بر طبق ثبت نام های الکترونیک بلیط این همایش به صورت رایگان است ،قرعه کشی صورت می گیرد و هر فرد شرکت کننده با درج کد ملی تنها می تواند یک شماره برای قرعه کشی داشته باشد و این امکان در سایت هیات ورزش های همگانی گیلان قابل دسترسی است.

بخشی اذعان داشت : برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی به توسعه ی ورزش همگانی کمک می کنند و این همایش ها به گونه ای است که همه ی اعضای خانواده می توانند در آن مشارکت نمایند.

محمد صادق قنبرزاده رییس هیات همگانی شهرستان رشت نیز در این نشست خبری ضمن قدردانی از همراهی همیشگی رسانه ها با اداره کل ورزش و جوانان اظهار داشت : در روز 13 مرداد ماه جاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی برگزار خواهد شد و هدف از برگزاری این همایش نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین اقشار مختلف جامعه است .

وی افزود : ورزش همگانی زمینه ساز تعاملات اجتماعی است و برنامه های خوبی در خصوص گسترش ورزش همگانی از سوی این هیات در دست اقدام است .وی با تشکر از تعامل مسوولین و نهادهای اجرایی استان برای برپایی این همایش گفت :زمان این همایش پیاده روی یک ساعت و 45 دقیقه است و بصورت پخش زنده از شبکه سوم سیما برنامه ی صبح و نشاط پخش می شود.

مسعود رهنما مدیر کل اداره ورزش و جوانان گیلان نیز در ادامه ی این نشست خبری ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های هیات همگانی استان گیلان در توسعه فرهنگ ورزش گفت : استان گیلان استعدادهای فراوانی در ورزش قهرمانی کشور دارد و جا دارد که با انجام فعالیت های بیشتر در هیات ها ،استعدادهای دیگری کشف و نقش آنها در عرصه ملی و فرا ملی به منصه ظهور برسد .

وی ضمن تقدیر از تلاشهای معاون توسعه ی این اداره عنوان کرد : حضور خانم بخشی به عنوان یک بانوی ورزشی در سمت معاونت این اداره ،نشان از عملکرد مطلوب بانوان در سمت های مدیریتی است و امیدواریم که بانوان ورزشکار استان نیز در عرصه های ملی و بین المللی و قهرمانی موفق باشند .

رهنما با اشاره به نقش ورزش همگانی در توسعه ی نشاط و سلامتی در بین آحاد جامعه گفت : باید سرانه ی ورزشی در استان گیلان را ارتقا بخشیم و به همین منظور باید توزیع عادلانه امکانات در شهرستانها داشته باشیم.

وی به حوزه ی جوانان اشاره کرد و افزود :در حوزه ی جوانان مشکلاتی وجود دارد که حتی بزرگان کشور نیز به این نتیجه رسیده اند و نیازمند کار بیشتر در حوزه ی جوانان هستیم.

رهنما برنامه های اداره ورزش و جوانان در گیلان را بر شمرد و ادامه داد : افتتاح خانه ی جوانان در مرکز استان گیلان با کمک شهرداری به زودی انجام می شود و امیدواریم که بتوانیم در بحث اشتغالزایی و هدایت جوانان به سمت طرحهای اشتغالزایی با همکاری سایر نهادها بسترهایی را برای جوانان فراهم کنیم.

گزارش:طاهره ریحانی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز