مشکلات مسکن مهر آستارا در شورای مسکن گیلان بررسی شد

۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۰:۲۳:۱۳
کد خبر: ۶۱۰۲۵۲
مشکلات مسکن مهر آستارا در شورای مسکن گیلان بررسی شد
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از تشکیل شورای مسکن استان گیلان با محوریت بررسی مشکلات مسکن مهر شهرستان آستارا در استانداری گیلان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ یونس رنجکش افزود: با توجه به مشکلات مسکن مهر شهرستان آستارا که از سالیان گذشته برجای مانده و در این رابطه سواستفاده های کلانی انجام گرفته است موضوع در دستور کار فرمانداری آستارا از ابتدای سال جاری قرار گرفته و تاکنون ۸جلسه شورای مسکن آستارا به صورت ویژه به این موضوع پرداخته است.

وی یادآور شد: با توجه به مجموعه اقدامات انجام گرفته در زمینه شناسایی مشکلات و افراد ذی حق در این زمینه علاوه بر تشکیل پرونده های قضایی و پیگیری های لازم از سوی دستگاه های نظارتی ادامه فعالیت این مسکن در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: به همین منظور جلسه شورای مسکن استان گیلان به ریاست مهندس شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و با حضور مدیرکل و کارشناسان راه و شهرسازی، مدیرشعب بانک مسکن، معاونین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان و کارشناسان فرمانداری و روسای ادارات مربوطه و همچنین اعضای هیات تسویه در استانداری گیلان برگزار شد.

فرماندار آستارا افزود: در این جلسه معاون عمرانی استاندار گیلان پیشنهاداتی برای به نتیجه رسیدن هرچه سریعتر ساخت و سازهای باقی مانده و تحویل آنها به متقاضیان ارائه داد و مقرر شد هیات تسویه ظرف یکماه آینده فهرست کلیه نهصد متقاضی واجد شرایط را به مسکن و شهرسازی از طریق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کند.

رنجکش یادآور شد: در این جلسه همچنین بر ضرورت تحویل سریع چهارصد واحد از این مجموعه که با پیشرفت فیزیکی بالای نود درصد روبرو هستند اقدام لازم از سوی هیات تسویه به عمل آید.

وی یادآور شد:در این جلسه عنوان شد برای تکمیل باقی مانده پروژه نهصد واحدی بیش از پانزده میلیارد تومان اعتبار نیاز است که باید از محل تسهیلات تکمیلی بانک مسکن و منابع مختلف تامین شود.

فرماندار آستارا همچنین افزود:اگرچه این پروژه مشکلات آن مربوط به گذشته است و افرادی با سو استفاده اقدام به ایجاد مشکلاتی برای مردم کرده اند اما تلاش خواهیم کرد تا مشکلات موجود برطرف شود.

وی افزود: بخش مهمی از مشکلات مربوط به پیگیری های قضایی است که افرادی که از آنان حقی ضایع شده است باید از طریق مراجع قضایی و پیگیری ها در این زمینه به حق خود دست یابند.

وی همچنین ضمن تشکر از پیگیری های دستگاه های نظارتی و قضایی خواستار تسریع در روند رسیدگی به شکایات مردم و احقاق حقوق آنان شد.

رنجکش خاطر نشان کرد حل مشکل مسکن مهر آستارا در اولویت کار شهرستان قرار دارد و در این رابطه جلسه شورای مسکن با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در آستارا نیز برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز