فرماندار آستارا :

حفظ سلامت عمومی از دغدغه‌های جدی و اقدامات اساسی دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۰:۲۲:۰۳
کد خبر: ۶۱۰۲۵۴
حفظ سلامت عمومی از دغدغه‌های جدی و اقدامات اساسی دولت تدبیر و امید است
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: حفظ سلامت عمومی از دغدغه های جدی و اقدامات اساسی و موثر دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ یونس رنجکش درمراسم تقدیر از پزشکان و داروسازان شهرستان مرزی بندر آستارا افزود: جامعه پزشکی نقش موثری در حفظ سلامت عمومی و ارتقاء کیفیت زندگی در جامعه دارد و دولت نیز با اعتقاد راسخ به خدمات و اهمیت حوزه درمان مهمترین دغدغه ها و اقدامات خود را در طول چهار سال گذشته به این امر اختصاص داده است.

 وی اضافه کرد: درسیاست گذاری‌های آینده نیز این دولت نگاه ویژه تری به بخش سلامت عمومی و افزایش ارتقا و کیفیت زندگی مردم دارد زیرا هزینه در این زمینه را سرمایه گذاری می داند.

وی یادآور شد: هرچند که اقدامات انجام گرفته توسط وزارت بهداشت و درمان در دولت تدبیر و امید برای اجرای طرح سلامت با سختی های فراوانی روبرو است اما تلاش های دولت در این زمینه با توجه به اهمیت موضوع سلامت قابل ستایش است.

 فرماندار آستارا با اشاره به اقدامات دولت در شهرستان مرزی بندر آستارا تکمیل و راه‌اندازی ساختمان جدید بیمارستان شهید بهشتی را  از مهم‌ترین پروژه‌های این دولت عنوان کرد که در ادامه آن شاهد تکمیل کادر درمانی و تجهیزات لازم برای افزایش خدمات درمانی در این شهرستان خواهیم بود .

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از خدمات پزشکان و کادر پزشکی و درمانی شهرستان آستارا آنان را سرمایه های اجتماعی جامعه عنوان کرد که نقش بی بدیلی در خدمات رسانی به مردم دارند.

 رنجکش اضافه کرد : تلاش های پزشکان ما برای حفظ سلامت جامعه کاری بسیار ارزشمند و ستودنی است و این جامعه یکی از مراجع مهم ما به شمار می‌روند و با توجه به اهمیت و نقشی که در حرفه خود دارند امین مردم هستند و شاید تنها قشری باشند که به عرصه خصوصی افراد نیز ورود می‌کند و این نشان از وجود اعتماد عمومی به این قشر است.

در این مراسم که از سوی نظام پزشکی آستارا برگزار شد، امام جمعه، نماینده مردم آستارا و مدیران ادارات و نهادها حضور داشتند و از تعدادی از پزشکان و داروسازان پیشکسوت و برگزیده شهرستان آستارا تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز