رمضانپور نرگسی در جلسه شورای شهر رشت مطرح کرد:

غیرت شهروندی و غیرت دینی ما بود که به آقای نصرتی رای دادیم

۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۰:۲۸:۱۴
کد خبر: ۶۱۱۷۶۳
غیرت شهروندی و غیرت دینی ما بود که به آقای نصرتی رای دادیم
احمد رمضانپور نرگسی در جلسه علنی شورای شهر رشت در نطق پیش از دستور در ارتباط با گفته های امام جمعه رشت درباره انتخاب شهردار غیر بومی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ رمضانپور نرگسی اظهار کرد: آیت الله قربانی یکی از ائمه جمعه کشور هستند که اهل تحقیق است و کتاب های فراوان نیز نوشته اند و احترام ایشان واجب است و باید تلاش کنیم از ظرفیت ها و رهنمودهای ایشان استفاده کنیم.

عضو شورای شهر رشت دغدغه آیت الله قربانی را یک دغدغه درست ارزیابی کرد و افزود: ما نیز دغدغه ایشان را داریم و می توانیم از جوانان استان گیلان ۴ یا ۵ دولت انتخاب کنیم.

وی در ادامه گفت: بنده شخصا با بسیاری از بزرگان در ارتباط با تصدی گری پست شهردار رشت صحبت کردم و گیلان ۲۰ هزار مهندس در گیلان داریم که در سطح معاونین وزیر هستند.

رمضانپور نرگسی بیان کرد: ۳۳ نفر برای تصدی گری پست شهردار رشت انتخاب شدند و از آن ۳۱ نفر ۲۱ نفر اعلام آمادگی کرده و در نهایت با رای اعضای شورا تعداد کاندیدادی شهرداری رشت به ۵ نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه از ۵ گزینه شهرداری رشت یک نفر غیر بومی بود گفت: آقای کاظمی و زالفی به این نتیجه رسیدند که آرای لازم را ندارند و انصراف دادند و آقای فرشاد فقیه نیز به دلایل خودش انصراف داد و تنها دکتر اسلامی و دکتر نصرتی گزینه های باقی مانده شدند.

عضو شورای شهر رشت تاکید کرد: عقل،منطق،تدبر و دل نشان می داد که فردی را بیاوریم کار شهرداری را بلد باشد.

رمضانپور نرگسی با بیان اینکه فرصت نیست شهر رشت به عنوان کارگاه آموزشی باشد تصریح کرد: نمی توانستیم فردی را بیاوریم کار را یاد بگیرد و انتظار داشتیم آیت الله قربانی به وحدت شورای پنجم تبریک می گفتند.

وی خاطرنشان کرد: رای به آقای نصرتی رای به تخصص،تجربه و مدیریت عملکرذی او بود و تشویق داشت و اتفاقا غیرت شهروندی و غیرت دینی ما بود که به آقای نصرتی رای دادیم و قطعا مردم از ما تشکر می کنند و رای خود را پس نمی گیرند.

عضو شورای شهر رشت عنوان کرد: اگر آیت الله قربانی در شورا بود غیرت شهروندیش به او اجازه می داد به آقای نصرتی رای دهد.

رمضانپور نرگسی تاکید کرد: تا زمانی از نصرتی حمایت می کنم که در چارچوب نظام،آرمان های شهدا و حقوق شهروندی کار کند.

وی با بیان اینکه ما فرزندان آیت الله قربانی هستیم گفت: اگر اشتباهی است قرار نیست در نماز جمعه مطرح شود و ما به حمایت او نیازمندیم.

عضو شورای شهر رشت شرایط فعلی استان گیلان را یک شرایط بد دانست و افزود: دولت تصمیم گرفته استانداران را عوض کند و اکنون باید غیرت دینی و شهروندی به کار بیاید.

رمضانپور نرگسی با بیان اینکه مردم گیلان رای بالایی به آقای روحانی داده اند اظهار کرد: چرا روحانی می خواهد گیلان را تنبیه کند و استاندار غیر بومی برای گیلان انتخاب کند در حالی که افراد با سابقه ای در گیلان داریم.

گزارش: پرهام کاوه گر

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز