درخشش دو کونگ فوکار جوان گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور

۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۹:۳۳:۳۷
کد خبر: ۶۱۵۶۴۲
درخشش دو کونگ فوکار جوان گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور
دو کونگ فوکار جوان گیلانی با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان روز سه شنبه اظهار کرد: در تداوم موفقیت تیم های گیلانی در رقابت های مختلف کشوری ، مهدی قربانی و علیرضا مظلومی دو ورزشکار شایسته گیلانی در مسابقات قهرمانی جوانان کشور موفق به کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی شدند.
مجید مهروانی یاداور شد: در جریان مسابقات کونگ فو قهرمانی جوانان کشور در شهرستان قدس استان تهران ، این دو کونگ فو کار گیلانی با پیروزی برابر رقبای خود و فقط با قبول یک شکست ، مقام دوم و نایب قهرمانی کشور را به خود اختصاص دادند.
وی افزود: شهرام یگانه به عنوان سرپرست و کوروش محمدی به عنوان مربی ، تیم کونگ فو گیلان را در رقابت های قهرمانی جوانان کشور همراهی می کردند.
رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان بیان کرد: در رقابت های کونگ فو قهرمانی جوانان کشور ، 258 رزمی کار این رشته از سراسر کشور در قالب 30 تیم در شهرستان قدس تهران با هم به رقابت پرداختند.
مهروانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم های کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان طی چند ماه اخیر در رقابت های مختلف قهرمانی کشور ، مقام های شایسته ای را کسب و مدال های رنگارنگی را برای این استان به ارمغان آوردند.
وی یادآور شد: پیش از این نیز ، تیم کونگ فو بزرگسالان گیلان با کسب 6 مدال طلا و 2 مدال نقره عنوان قهرمانی کشور ، تیم بانوان بزرگسال گیلان نیز با کسب یک مدال طلا ، پنج مدال نقره و یک مدال برنز مقام سوم و تیم بانوان جوان گیلان با کسب 2 مدال طلا ، یک مدال نقره و 2 مدال برنز مقام دوم کشور را کسب کرده بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز