یونس رنجکش :

اعتماد مردم به نیروی انتظامی بهترین و بزرگترین سرمایه برای این نیروست

۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۴:۰۸
کد خبر: ۶۲۳۴۳۱
اعتماد مردم به نیروی انتظامی بهترین و بزرگترین سرمایه برای این نیروست
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: یکی از موفقیتهای ارزشمند نیروی انتظامی، اعتمادی است که مردم به آنها دارند، این امر نشان می دهد پلیس توانسته با فعالیت هایش اعتماد عمومی را جلب نماید و اکنون این اعتماد بهترین و بزرگترین سرمایه برای نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ یونس رنجکش به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار با فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و هنگ مرزی شهرستان آستارا، ضمن تبریک این هفته به آنان افزود: باتوجه به تجربه شخصی همکاری با نیروی انتظامی در دوران مدیریتی از آنچه پلیس صادقانه برای مردم انجام می دهد آگاهم، و این نیرو را عامل وحدت اجتماعی، عامل انتقال حقوق شهروندی و عامل برقراری نظم و امنیت می دانم.

وی اضافه کرد: با توجه به چالش ها و مشکلات اجتماعی، پلیس نیز از غافله عقب نیفتاده است و حدود دو دهه است که به شکل تخصصی وارد عرصه شده و ماموریت های مختلفی را نیز در حوزه اجتماعی انجام و باتوجه به نیاز اجتماعی پلیس در کنار روش های سنتی در عرصه های جدید نیز به دنبال به روز کردن و تخصصی کردن خود است.

فرماندار آستارا تصریح کرد: در هر حال نیروی انتظامی در کنار برخوردهای سخت جهت برقراری نظم و امنیت، آنجا که باید در بحث پیشگیری ورود کند معاونت های اجتماعی را با برخورد نرم جهت انجام کارهای زیر ساختی تشکیل داده است، و این نیرو با کارکرد تخصصی خود به دور از سلیقه های سیاسی و جناحی متناسب با شرایط روز، تکلیف سازمانی خود را انجام می دهد.

وی نیروی انتظامی را یک نیروی جامع، پویا، توانمند دانست که در راستای منافع ملی حرکت می کند و تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف عالی نظام در مسیر پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری دارد.

به گفته رنجکش؛ یکی از موفقیتهای ارزشمند این نیرو، اعتمادی است که مردم به آنها دارند، این امر نشان می دهد پلیس توانسته با فعالیت هایش اعتماد عمومی را جلب نماید و اکنون این اعتماد بهترین و بزرگترین سرمایه برای نیروی انتظامی است.

وی ضمن تشکر از خدمات صادقانه نیروی انتظامی و هنگ مرزی در شهرستان مرزی بندر آستارا اضافه کرد: به واسطه حضور پویا و به موقع این نیروها در شهر آستارا شاهد امنیت پایداری در منطقه هستیم.

رئیس شورای تامین شهرستان مرزی بندر آستارا اضافه کرد: رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس در این شهرستان نشان از افزایش ضریب حضور به موقع این نیرو در مداخله‌های منطقه دارد.

سرهنگ رسول عزیزی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا نیز در این دیدار ضمن تشکر از توجه فرماندار به این نیرو اظهار داشت: وقتی پرسنل نیروی انتظامی فرماندار را پشت سر خود در همه برنامه ها می بینند با توان بیشتری به کار می پردازند.

وی افزود: نیروی انتظامی با اهدای شهدایی در مسیر حفظ امنیت و ارتقای جامعه نشان داده است که مسئولانه در مسیر ماموریت های خود گام برمی دارد.

سرهنگ نوذر مرادی فرمانده هنگ مرزی آستارا نیز با تشکر از فرماندار آستارا گفت: در گذشته نه چندان دور به دلیل اعمال سلیقه ها ، به مرزبانی توجهی نمی شد و حتی در شورای تامین هم حضور نداشت اما خوشبختانه با حضور دکتر رنجکش در راس فرمانداری آستارا هنگ مرزی در اکثر حوزه ها فعال است و توجه لازم به این نیرو شد.

وی اضافه کرد: به هر حال مرزبانی باتوجه به منابع انسانی و پشتیبانی که در اختیار دارد و در مواقع نیاز می تواند بسیار کمک حال باشد.

در پایان این مراسم فرماندار آستارا از پرسنل نیروی انتظامی و هنگ مرزی شهرستان مرزی بندر آستارا با اهدا جوایزی تقدیر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز