لیگ برتر جوانان؛

پایان دور رفت مسابقات فوتبال لیگ جوانان گیلان با قهرمانی سپیدرود

۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۵:۱۸
کد خبر: ۶۲۸۲۳۶
پایان دور رفت مسابقات فوتبال لیگ جوانان گیلان با قهرمانی سپیدرود
دور رفت مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان، با قهرمانی تیم سپیدرود رشت پایان یافت

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت در دور رفت این رقابتها با کسب 24 امتیاز و قرار گرفتن در صدر جدول قهرمان نیم فصل شد.

همچنین تیم فوتبال جوانان قصر لاهیجان با کسب 23 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت ، تیم فوتبال بنادر و دریانوردی انزلی با کسب 22 امتیاز سوم شد و شهدای نویر انزلی نیز با کسب 21 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.

در آخرین بازی های انجام شده از هفته پایانی دور رفت این رقابتها ، در دیداری حساس تیمهای فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی انزلی و قصر لاهیجان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بنادر و دریانوردی انزلی در یک بازی پرگل با نتیجه چهار بر 2 تیم قصر لاهیجان را شکست داد.

تیم فوتبال جوانان قصر لاهیجان که پیش از این بازی در رتبه دوم جدول قرار داشت ، با پیروزی در این دیدار می توانست عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ جوانان گیلان را کسب کند اما با شکست در این بازی ، همچنان در رتبه دوم باقی ماند.

در آخرین بازی انجام شده از دور رفت نیز، تیم های فوتبال جوانان شهرداری و نصر رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم شهرداری رشت با نتیجه یک بر صفر برابر حریفش به برتری رسید.

در رقابت های فوتبال لیگ جوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز