سطح ایمنی بیمار در مراکز درمانی گیلان افزایش می یاید

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۷:۵۰:۴۶
کد خبر: ۶۲۸۹۹۶
سطح ایمنی بیمار در مراکز درمانی گیلان افزایش می یاید
به منظور افزایش سطح ایمنی بیمار در مراکز درمانی گیلان، سمینار استانی" مدیریت استریلیزاسیون؛ پیشگیری و کنترل عفونت " در رشت برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ بهبود کیفیت و توجه به ایمنی بیمار از پایه های اساسی اعتبار بخشی در مراکز درمانی محسوب می شوند. در این خصوص، بررسی سنجه ها در دو محور استریلیزاسیون و زیر محور پیشگیری و کنترل عفونت، بهبود سطح ارایه خدمات درمانی  و افزایش ایمنی بیمار در بیمارستان های گیلان، از اهداف این سمینار یک روزه بود. 
 
در این برنامه آموزشی، مطالب جامعی در خصوص مدیریت استریلیزاسیون و پیشگیری و کنترل عفونت توسط کارشناسان اعتباربخشی و نظارت اعتباربخشی در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ارایه شد. همچنین، ارزیابی داخل استانی مراکز درمانی گیلان، از اول آبان ماه سال جاری به ویژه در بیمارستان های دولتی تابعه دانشگاه علوم پزشکی، آغاز شده است.
 
سمینار یک روزه استانی " مدیریت استریلیزاسیون؛ پیشگیری و کنترل عفونت" به همت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و با حضور کارشناسان بهبود وضعیت، کنترل عفونت و هماهنگ کننده ایمنی و مسوولین استریلیزاسیون بیمارستان های گیلان در محل سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) رشت، برگزار شد.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز