مدیر کل اموال و املاک گیلان خبر داد :

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به جهت اهدای اسناد املاک علوی به گیلان سفر می کند

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۱۰:۳۸
کد خبر: ۶۳۰۸۹۶
رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به جهت اهدای اسناد املاک علوی به گیلان سفر می کند
حمیدرضا نادمی مدیر کل اموال و املاک گیلان از سفر مهندس سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ نادمی با بیان اینکه این سفر به جهت واگذاری املاک علوی به واجدان شرایط صورت می گیرد ،اظهار داشت :  پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری در سال های اخیر ،در بنیاد مستضعفان آیین نامه تصویب و مورد تنفیذ معظم له قرار گرفت که بر اساس آن املاک علوی به مردم نیازمند واگذار می شود .

نادمی افزود : بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب توسط رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ۱۲۰۰فقره اسناد واگذاری املاک علوی، بصورت رایگان به واجدین شرایط اهدا می شود

وی اضافه کرد:  با سفر مهندس سعیدی کیا به گیلان در روز چهارشنبه ده آبان ، ۱۲۰۰ فقره اسناد زمین‌های مسکونی به مردم شهرهای کلاچای ، چابکسر،املش و روستاههای تابعه واگذار می شود.

وی با بیان اینکه رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی  برای پنجمین بار به گیلان سفر می کند گفت: ایشان در این سفر ۱۲۰۰ فقره از اسناد املاک علوی را به مردم شریف اهدا می کنند که متراژ زمین های اهدایی ۳۵۷ هزارو ۲۵۸متر و ارزش آن ۵۲ میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان می باشد.

وی ادامه داد : در پنجمین مرحله از این واگذاری ،اسناد اهدایی طی مراسمی در مسجد اوشیان چابکسر به محرومان اهدا می گردد.

نادمی خاطر نشان کرد : درراستای اجرای سیاست‌های اقتصادمقاومتی، با انجام این سفر چهار ‌هزار و پانصد فقره از اسناد زمین‌های علوی به واجدین شرایط واگذار و ۱۴۶ هکتار زمین به مردم اهدا شده است که در مجموع ۱۶۹میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز