لیگ نوجوانان ؛

برتری تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت برابر شهرداری خمام

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۵:۴۷
کد خبر: ۶۳۵۹۸۰
برتری تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت برابر شهرداری خمام
در ادامه رقابتهای فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان گیلان ، تیم پرسپولیس رشت برابر شهرداری خمام پیروز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت عصر جمعه از هفته سیزدهم این رقابتها با نتیجه 2 بر یک شهرداری خمام را شکست داد.
تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت که عنوان قهرمانی دور رفت این رقابتها را به خود اختصاص داده بود ، با پیروزی در این دیدار همچنان صدرنشینی خود را در این مسابقات حفظ کرد.
در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته سیزدهم نیز ، تیم فوتبال نوجوانان فراز لاهیجان در یک بازی پرگل با نتیجه 6 بر 2 برابر کادوس ماسال به برتری رسید و تیم ملوان نوین انزلی با نتیجه چهار بر یک اتحاد آبکنار را مغلوب کرد.
در سایر بازی های برگزار شده از هفته سیزدهم این رقابتها نیز ، بازی تیمهای شاهین انزلی و فجر رضوانشهر با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت با سه گل برابر آینده سازان سیاهکل به برتری رسید.
در آخرین بازی برگزار شده نیز ، تیمهای فوتبال نوجوانان خزر لنگرود و شهرداری فومن رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم خزر لنگرود با نتیجه پنج بر صفر حریف خود را مغلوب کرد.
در جدول رده بندی این رقابتها و تا پایان هفته سیزدهم ، تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت با کسب 32 امتیاز صدرنشین است ، شهرداری رشت با کسب 29 امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تیم ملوان نوین انزلی با کسب 27 امتیاز سوم است.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی فوتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز