به بهانه‌ی هفته کتاب و کتاب‌خوانی؛

مربیان و اعضای مکاتبه‌ای کانون جشن گرفتند

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۵:۳۸
کد خبر: ۶۳۷۴۳۶
مربیان و اعضای مکاتبه‌ای کانون جشن گرفتند
به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی، «جشن کتاب» با همراهی مربیان و اعضای مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون در روستای مرخال شهرستان شفت برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان، این ویژه‌برنامه به منظور معرفی برنامه‌های کانون و هم‌چنین علاقه‌مندسازی مخاطبان به شرکت در فعالیت‌های کتاب‌محور این مجموعه فرهنگی با همکاری آفرینش‌های ادبی و مرکز فرهنگی هنری شفت صورت‌گرفت.

طی اجرای این ویژه‌برنامه که حضور بخشدارمرکزی شهرستان شفت، دهیار و بیش از ۶۰ کودک پسر و دختر دانش آموز را به همراه داشت، مربیان کانون به معرفی فعالیت‌ها و اولویت‌های کانون در خدمت‌رسانی به تمامی مخاطبان پرداختند و چگونگی فعالیت‌های مرکز آفرینش‌های ادبی مکاتبه‌ای را برای کودکان و نوجوانان  خانواده‌ها تشریح‌کردند.

مربیان در همین زمینه پیرامون ارتباط صمیمانه کانون و اعضا با بهره‌گیری از فرصت نامه‌نگاری سخن‌گفتند و تلاش برای ارتقای آگاهی‌های کودکان و نوجوانان در زمینه شعر، داستان و متن را ازجمله اهداف عنوان‌کردند.

اجرای نمایش زنده با موضوع کتاب و هم‌چنین برپایی کارگاه‌های ادبی، قصه‌گویی و آموزش اوریگامی( کاغذ و تا) ازدیگر برنامه‌های این روز بود و درپایان نیز حاضران با تماشای پویانمایی«آهوی گردن دراز»، از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، یک روز به یادماندنی را با مربیان این مجموعه فرهنگی تجربه‌کردند.

گفتنی است مرکز آفرینش‌های ادبی- مکاتبه‌ای کانون به کودکان و نوجوانانی که به مراکز فرهنگی هنری ثابت کانون استان گیلان دسترسی ندارند، خدمات فرهنگی ارایه‌می کند.

شایان ذکر است بیش از۱۶۰عضو کودک و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار استان عضو این مرکز به‌شمارمی‌روند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز