استاندار گیلان تاکید کرد :

ضرورت اتمام یادمان های شهدای گمنام با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد تا پایان سال جاری

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۰۷:۳۳
کد خبر: ۶۴۰۰۳۱
ضرورت اتمام یادمان های شهدای گمنام با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد تا پایان سال جاری
استاندار گیلان در کارگروه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بر ضرورت اتمام یادمان های شهدای گمنام با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد تا پایان سال جاری تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در این نشست با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت : شهادت دو تن از جوانان برومند که در دفاع از حریم اهل بیت اخیراً به فیض شهادت نائل آمدند را گرامی میداریم .

وی گزارشات خوب ارائه شده در این نشست را نشان دهنده همکاری و هماهنگی خوب دستگاهها و فعال بودن کمیته ها دانست و افزود : حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کار ارزشمندی است که تمامی دستگاهها باید با تمام توان کار را به نحو مطلوب و شایسته به پیش ببرند .

استاندار گیلان بر لزوم توجه جدی مسئولین امر ،  جهت احداث پارک موزه دفاع مقدس تاکید کرد و افزود : جهت ساخت این پارک موزه می بایست علاوه بر اختصاص اعتبارات استانی ، پیگیری های لازم جهت جذب اعتبارات ملی در این بخش صورت پذیرد .

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت اتمام یادمان های شهدای گمنام با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد تا پایان سال جاری تاکید کرد و افزود : در اجرای یادمان ها الزاماَ زیبایی کار به گران طراحی کردن  نیست بلکه می توان با طراحی ساده ،  با معنا و مفهوم یادمان ها را به نحو مطلوب احداث کرد . 

دکتر سالاری تهیه دانشنامه استانی دفاع مقدس را ضروری دانست و افزود : چنانچه مسائل تاریخی و ارزش های دفاع مقدس را مستند سازی نکنیم با گذر زمان امکان تحریف و انحراف وجود دارد که با مستند سازی خواهیم توانست جلوی این انحرافات را بگیریم .

وی تهیه دانشنامه استانی دفاع مقدس را  کاری ارزشمند و ماندگار عنوان کرد و افزود : این دانشنامه می تواند مرجع علمی و پژوهشی مردم بوده و در بخش های دیگر نیز می توان از آن بهره گرفت .

استاندار گیلان بر لزوم تکمیل اردوگاه راهیان نور گیلانیان در اهواز تاکید کرد و با بیان اینکه باید به صورت جدی مراحل ساخت این اردوگاه پیگیری شود  افزود : از این اردوگاه می توان در تمامی ایام سال بهره گرفت .

در پایان این نشست از 5 دستگاه برتر به جهت داشتن برنامه های شاخص در هفته دفاع مقدس قدردانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز