سید حمید حسینی :

صنعت آبزی پروری یک فرصت شغلی در آمد زا برای خانواده زندانیان

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۰:۰۷:۴۳
کد خبر: ۶۴۴۰۱۲
صنعت آبزی پروری یک فرصت شغلی در آمد زا برای خانواده زندانیان
سید حمید حسینی مدیر کل زندانهای گیلان گفت : صنعت آبزی پروری می تواند یک فرصت شغلی در آمد زا برای خانواده زندانیان تلقی گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان و به نقل از  روابط عمومی زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان، با آغاز صید ماهیان گرمابی از استخرهای زندان ضیابر سید حمید حسینی مدیر کل زندانهای گیلان گفت :  صنعت  آبزی پروری  به ویژه پرورش ماهیان گرمابی دراین استان با توجه به وجود شرایط مناسب اقلیمی دارای صرفه اقتصادی است و می تواند به عنوان یک فرصت شغلی  درآمدزا برای خانواده ­ها تلقی گردد.

وی همچینین اظهار داشت ،  این زندان در راستای اشتغال زائی زندانیان در سال اقتصادی مقاومتی: تولید و اشتغال علاوه بر راه اندازی مجموعه استخرهای پرورش ماهیان گرمابی و پرورش بچه ماهی و آموزش تعداد زیادی از زندانیان و ایجاد اشتغال برای زندانیان  توانسته است  ماهیان  گرمابی قابل ملاحظه ای  را جهت عرضه به بازار برداشت نماید.

سید حمید حسینی با تاکید به اینکه ،  ایجاد اشتغال برای زندانیان، بهبود درآمد خانوارها، افزایش تولید و سرانه مصرف ماهی و درنهایت کاهش صید ماهیان دریای خزر از مهم ترین مزایای پرورش ماهیان گرمابی در گیلان بوده  که با حمایت مسئولین در حوزه آبزی پروری  یقینا بسیاری از کشاورزان به ویژه زندانیان فعال در حوزه کشاورزی می توانند در توسعه این صنعت در این استان  به فعالیت بپردازند.

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد که ان شا ا… با ادامه این روند شاهد توسعه هرچه بیشتر فعالیتهای کشاورزی و اشتغال زائی در آینده بین زندانیان این منطقه خواهیم بود.

نظر شما
پرونده ویژه