استاندار گیلان:

تمام تلاش مجموعه‌ی مدیریتی استان قرار دادن قطار استان بر روی ریل توسعه است

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۰:۰۶:۴۸
کد خبر: ۶۴۷۶۶۲
تمام تلاش مجموعه‌ی مدیریتی استان قرار دادن قطار استان بر روی ریل توسعه است
استاندار گیلان درجمع خبرنگاران گفت: تمام تلاش مجموعه‌ی مدیریتی استان قرار دادن قطار استان بر روی ریل توسعه است.

به گزارش خبرگزاری برناگیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در حاشیه‌ی بازدید از روستای ازبرم که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار شهرستان و سایر مدیران استانی و شهرستانی صورت پذیرفت اظهار کرد: طبق روال برنامه ریزی شده در قالب سفر 2 روزه به شهرستان سیاهکل در خدمت مردم شریف این خطه هستیم.

مدیران با آگاهی و آمادگی در جمع مردم حضور می‌یابند

وی با بیان اینکه در جریان این سفرهای شهرستانی علاوه بر بازدید میدانی از پروژه‌ها و اماکن مختلف شهرستان، در جمع مردم حاضر شده و پای صحبت‌شان می‌نشینیم، گفت: مطالبات و مشکلات شهرستان‌ها پیش از سفر به صورت کتبی در اختیار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته و مدیران با آگاهی و آمادگی در جمع مردم حضور می‌یابند و علاوه بر شنیدن صحبت‌ها و درد و دل‌های آنان از نزدیک پاسخگویشان خواهند بود.

استاندار گیلان اضافه کرد: برنامه سفرهای شهرستانی در قالب جلساتی همچون نشست با بخشداران، شهرداران، دهیاران و اعضاء شورای شهر، نشست با اقشار، اصناف و نمایندگان فرهنگی – اجتماعی مردم و نشست با سرمایه‌گذاران در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید انجام می‌گیرد.

هدف ما جلب رضایت مردم است

تمام تلاش مجموعه‌ی مدیریتی استان قرار دادن قطار استان بر روی ریل توسعه است

دکتر مصطفی سالاری با تأکید بر لزوم توجه به مطالبات مردم، خاطرنشان کرد: هدف ما جلب رضایت مردم است. وی مردم را پشتوانه اصلی نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه‌ی مدیریتی استان قرار دادن قطار استان بر روی ریل توسعه است و انشاء ا... با کمک هم آنرا محقق خواهیم کرد.

روستای ازبرم با جمعیتی بیش از 200 خانوار در مسیر عبوری قلعه کوتول شاه قرار گرفته است، دارای چشم اندازی کم نظیر بوده و وجود آب بندان 19 هکتاری و نیلوفرهای آبی بر جذابیت و اهمیت این روستا افزوده است و می تواند به عنوان یک نمونه گردشگری پذیرای گردشگران فراوانی باشد

قلعه کوتول شاه نیز یکی از بناهای تاریخی شهرستان سیاهکل و مربوط به دوران تیموریان است که در بالای کوهی بلند در روستای موشا قرار گرفته و در سال 1382 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است و یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان سیاهکل محسوب می گردد

استاندار گیلان همچنین در ادامه این سفر شهرستانی از روستای فشتال و تالاب زیبای این منطقه بازدید کرد. وی با اشاره به اینکه اجرای طرح الگویی روستای بدون بیکار تدبیر دولت یازدهم برای توانمند سازی روستائیان با استفاده از ظرفیت روستاها است، گفت: این طرح با همکاری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، صندوق کارآفرینی امید و اداره کل روستایی و شوراهای استانداریها و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حال اجرا است.

روستای فشتال با جمعیتی بالغ بر 200 خانوار به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری فوق العاده در حال بررسی برای تبدیل به عنوان روستای فاقد جمعیت بیکار مطرح است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز