گیلان قهرمان مسابقات الیت کیک بوکسینگ کشور شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۵۹:۱۲
کد خبر: ۶۴۹۷۶۸
گیلان قهرمان مسابقات الیت کیک بوکسینگ کشور شد
استان گیلان مقام اول نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی الیت کیک بوکسینگ کشور شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان و به نقل از روابط عمومی سبک الیت کیک بوکسینگ کشور؛ نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی الیت کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران در سالن تختی شهرستان بویین زهرای استان قزوین برگزار شد.

رییس سبک الیت کیک بوکسینگ کشور در این خصوص با بیان اینکه این دوره از رقابتها به مناسبت گرامیداشت یاد شهیدان الیاس چگینی و حسن جعفری برگزار شد گفت: رزمی کاران حاضر در این مسابقات از 22 استان کشور و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برای کسب بهترین عناوین با هم به رقابت پرداختند.

اردشیر داوطلب افزود: "افشین چگینی" رییس هیات ورزش های رزمی استان قزوین بعنوان نماینده از سوی فدراسیون ورزش های رزمی مسوولیت نظارت این دوره از مسابقات را عهده دار بود.

وی همچنین اضافه کرد: این رویداد مهم که با حضور "محمدرضا عباسی" رییس هیات ورزش های رزمی بویین زهرا و جمعی از مسوولین استانی و شهرستانی انجام شد با قهرمانی تیم منتخب گیلان با کسب 14 مدال طلا، 15 مدال نقره و 6 مدال برنز خاتمه یافت.

رییس و بنیانگذار الیت کشور همچنین خاطر نشان کرد: از 66 رزمی کار از تیم اعزامی منتخب گیلان در این رقابتها 35 فایتر به کسب مقام نایل شدند.

داوطلب در پایان تصریح کرد: استان های قزوین و چهار محال بختیاری به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آوردند و کاپ اخلاق این دوره از رقابت ها نیز به استان مازندران رسید.

گفتنی است، نفرات برتر این رقابتها به مسابقات بین المللی روسیه که در اواخر اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود راه می یابند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز