رضا رسولی:

کاراته اصلی‌ترین امید رشته ورزشی گیلان در المپیک ۲۰۲۰است

۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۰:۰۹
کد خبر: ۶۵۸۳۰۳
کاراته اصلی‌ترین امید رشته ورزشی گیلان در المپیک ۲۰۲۰است
دکتر رضا رسولی در مراسم گفتگوی هیات کاراته گیلان که باحضور سارا بهمنیار و آویشن باقری دو بانوی قهرمان کاراته‌کای گیلان و فاطمه قاسمی مربی تیم ملی کاراته در آکادمی کاراته گیلان برگزار شد،گفت: کاراته اصلی‌ترین امید رشته ورزشی گیلان در المپیک 2020است.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ رضا رسولی در جلسه گفتگوی هیات کاراته گیلان در جمع اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه همه باید خود را در حمایت از ورزش کاراته استان مسئول بدانیم ،افزود :بانوان گیلان دوش به دوش مردان و حتی جلوتر از آنها در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله کاراته می‌درخشند.

رسولی ضمن قدردانی از این دو دختر قهرمان کاراته‌کای گیلان که به همراه زحمات مربی‌شان در سطوح مختلف بین المللی درخشیده اند،ادامه داد: حضور این دو عزیز در لیک جهانی بسیار برای ما پراهمیت است و در آستانه بدرقه اعزام این دو بانو برای شرکت در مسابقات فرانسه هستیم.

رسولی با بیان اینکه درخشش سارا بهمن‌یار و آویشن باقری در فرانسه موجب خواهد شد که گیلان سهمیه‌ای ارزشمند در حوزه کاراته بانوان در المپیک 2020داشته باشد، ادامه داد:امیدواریم پس از 60 سال این دو دختر قهرمان گیلانی مدال المپیک را برای گیلان به ارمغان بیاورند.

وی تصریح کرد: از آنجاییکه این قهرمانان برای افتخارآفرینی کشورشان به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند وظیفه ما نیز این است که کمک کنیم آرامش داشته باشند و  در گیر حاشیه نباشند تا بدون دغدغه ها تمرین کنند.

رسولی خاطر نشان کرد: روالی که در مدیریت کاراته بانوان وجود داشت چنین استعدادهای را پرورش داد و در حوزه مردان نیز باید چنین مدیریت هایی اعمال شود.

وی گفت:در  ورزش کاراته از فرصت‌ها درست استفاده نشده است و برنامه داریم استعدادهایی از روستاها هم برای بهبود وضعیت کاراته استان شناسایی کنیم و برای تحقق این امر از ظرفیت دهیاران بهره خواهیم برد.

رسولی تصریح کرد: انتظار می‌رود صاحبان صنایع و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای حمایت از ورزش کاراته تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه استاندار گیلان با انتخاب‌های شایسته خود ثابت کردند که جوانگر هستند،گفت: از مسئول ارشد استان نیز انتظار داریم، نگاه ویژه در حمایت از ورزش کاراته استان داشته باشند و این یک مطالبه عمومی است.

رسولی گفت : همه ورزش ها ارزشمند هستند، اما برای دورخیز بودن و تمرکز بر المپیک 2020 و درخشش گیلان باید در رشته کاراته متمرکز شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز