استاندار گیلان تأکید کرد:

لزوم تقویت رخدادهای فرهنگی در جامعه

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۴۷:۳۲
کد خبر: ۶۶۴۳۷۷
لزوم تقویت رخدادهای فرهنگی در جامعه
استاندار گیلان در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم تقویت رخدادهای فرهنگی در جامعه تاکید کرد و افزود : باید در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی کارهای همگانی بیشتری صورت پذیرد .

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛  مصطفی سالاری با اشاره به ساخت تالار مرکزی رشت آن را بزرگترین مجموعه شمال کشور دانست و بر ضرورت استفاده حداکثری از امکانات و تجهیزات فراهم گردیده تاکید کرد و افزود: باید از این مجموعه به نحو مطلوب و شایسته در جهت ارتقاء فعالیت‌های تئاتر و موسیقی استان بهره گیریم.

وی با بیان اینکه باید در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی کارهای همگانی بیشتری صورت پذیرد افزود: موسیقی سنتی و تئاتر از رشته‌های هنری ریشه‌دار استان به شمار می‌رود که باید در جهت تقویت آن تلاش کنیم .

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه در برخی موارد شاهد هستیم که  دستگاهها به پروژه های عمرانی و تجهیزات بیشتر از رسالت اصلی و برنامه‌های محوری خود تمرکز دارند افزود: متاسفانه در برخی موارد شاهد هستیم که به تجهیزات و ابزارها که زمینه‌ساز رسالت اجتماعی و فرهنگی می باشد بیشتر از انجام رسالت اصلی توجه می گردد .

استاندار گیلان کیفی نمودن کارها را موجب جذب مخاطبان بیشتر دانست و خواستار تقویت رخدادهای فرهنگی نه تنها در استان بلکه در سراسر کشور شد و افزود : باید فعالیت‌های هنری و فرهنگی را تبیین، برنامه‌ریزی، تشویق و حمایت کنیم .

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار از اجرای 11 پروژه فرهنگی  در دست احداث در گیلان خبر داد .

علی اصغر کار اندیش تالار مرکزی رشت را از جمله تالارهای خوب کشور برشمرد و افزود : از متخصصین توانمند داخلی در رفع مشکلات آکوستیکی سالن کنسرت هال این تالار بهره گرفته شده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز