امروز رخ داد ,

استاندار گیلان با خانواده شهدای گیلانی نفتکش "سانچی" ابراز همدردی کرد

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۲:۵۱
کد خبر: ۶۶۶۶۲۴
استاندار گیلان با خانواده شهدای گیلانی نفتکش سانچی ابراز همدردی کرد
استاندار گیلان با حضور در منزل شهید حامد بهاری و زوج شهید حسین جهانی و شهیده ساقی فعال از شهدای خدمت نفتکش سانچی ، با خانواده این دریانوردان گیلانی در رشت دیدار و ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛  مصطفی سالاری  در دیدار با خانواده شهیدان گیلانی، حامد بهاری و زوج شهید حسین جهانی و شهیده ساقی فعال از شهدای خدمت نفتکش سانچی ، ضمن ابراز همدردی با خانواده های این دریانوردان سرافراز، اظهار داشت:   عروج این دریادلان برومند قلب همه ملت ایران را دردمند ساخت .

دکتر سالاری، سهم گیلان در حادثه دلخراش نفتکش سانچی را سهم بزرگی دانست و افزود : از تعداد 32 نفر جان باختگان حادثه دردناک نفتکش سانچی  9 نفر آن عزیزان گیلانی بودند.

نماینده عالی دولت در گیلان با عرض تسلیت این ضایعه دردناک به همه بازماندگان شهدای خدمت نفتکش سانچی اظهار داشت : این حادثه تلخ و تاسف بار مصیبتی سنگین برای همه کشور بوده وامیدواریم خداوند متعال به شما صبر عنایت فرماید .

استاندار گیلان با اشاره به سختی های کار در دریا اظهار داشت : سفرهای دریایی سفر پرمشقت و سختی است و انسان با فاصله از خشکی بیشتر به عظمت و بزرگی خداوند متعال پی می برد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز