سرپرست فرمانداری رودسر :

انقلاب اسلامی یک پدیده بزرگ درتاریخ معاصر ایران است

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۳:۵۲
کد خبر: ۶۶۶۷۰۶
انقلاب اسلامی یک پدیده بزرگ درتاریخ معاصر ایران است
سرپرست فرمانداری رودسر انقلاب اسلامی یک پدیده بزرگ درتاریخ معاصر ایران است ودر دنیا توانسته تاثیر گذار باشد

به گزارش برنا گیلان ؛ علی وارسته درجلسه ستاددهه فجر انقلاب اسلامی که درسالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با تبریک فراررسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : برنامه های برای ستاددهه فجرتدارک دیده شده و همه دستگاهها موظفند نسبت به این مسله اهم برنامه ها را اعلان کنند.

وی افزود :انقلاب اسلامی یک پدیده بزرگ درتاریخ معاصرایران است به همین جهت انقلاب ما رادر مقایسه با انقلابهای بزرگ قرار میدهند. واهمیت وجایگاه انقلاب ماتوانسته درمنطقه ودنیا تاثیر گذار باشد .

سرپرست فرمانداری رودسر اظهار کرد :علت های را میتوانیم برای انقلاب اسلامی ما متصور بشویم که اهم این علت ها درچند فصل هست که اولین علل آن باعث شد انقلاب اسلامی ما به پیش برود مبانی این انقلاب بود که منبعث از دین مبارک اسلام بودودر حدوث شکل گیری این انقلاب بسیار تاثیرگذار بود.

وی دومین  مولفه را رهبر دینی انقلابی عنوان نمود وگفت :مهمترین عنصری که انقلاب اسلامی ازدیگر انقلاب متمایز کرد یک اندیشه وتفکر معنوی است چرا که طلعا مبنای اسلام یک شخصیت ورهبر دینی میخواهد که دین وانقلاب رابه پیش ببرد .

وارسته  از دیگر عوامل را فساد طبقات حاکم ذکر کرد وگفت :همه گروههای سیاسی به این نظر رسیده است که انقلاب اسلامی یک ضرورت انکارناپذیر برای ایران است .رژیم حاکم باید ازجامعه ایران رخت برببندند.

وی مولفه دیگر را وابسته وغیرمردمی بودن حکومت ،بی کفایتی رژیم پهلوی ، نادیده گرفتن استقلال وهویت ملت ایران ونیز خدامحوری تکلیف محوری وقیام برای خدا ذکر کرد.

وارسته خاطر نشان کرد : درانقلاب ما روح دینی و با احساس تکلیف همراه بوده است انقلاب ما خاستگاه دینی داشت  علت بقا این انقلاب میتواند همین عوامل ونقش آن اسلام ورهبریت دینی برای بقاء اسلام داشته باشد.

وی بیان داشت : وظیفه ماست برای ادامه انقلاب واستقلال برنامه ریزی ودقت  داشته و مردم راحمایت کنیم تازندگی مردم درعرصه اجتماعی بچرخد تا انقلاب ما به صاحب  اصلی آن تقدیم بکنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز