الیاس اقلیمی سرمربی گیلانی کانوکانادایی:

با آمادگی خوبی که بچه ها در اردوی عسلویه بدست آوردند، دور جدید تمرینات را دنبال می کنیم

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۴:۱۸
کد خبر: ۶۶۷۳۱۸
با آمادگی خوبی که بچه ها در اردوی عسلویه بدست آوردند، دور جدید تمرینات را دنبال می کنیم
سرمربی کانوکانادایی در آغاز دهمین مرحله اردوی آمادگی این تیم گفت: پس از مسابقات قهرمانی آسیا 3 اردو در دریاچه آزادی و عسلویه داشتیم و با توجه به تمرینات استقامتی و قدرتی خوب عسلویه بچه ها با آمادگی وارد مرحله جدید اردو شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ الیاس اقلیمی در خصوص اردوی تیم ملی کانوکانادایی در عسلویه اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی در عسلویه داشتیم. از نظر پاروزنی در مسافت طولانی در منطقه زیبا و بکر جنگل حرا تمرینات انجام شد. با توجه به امکانات مطلوب بدنسازی تمرینات این بخش در سالن ورزشی منطقه ویژه پارس به بهترین نحو پیگیری شد. از نظر تغذیه و امکانات کمپینگ و رفاهی نیز مسئولین منطقه آزاد عسلویه شرایط بسیار خوبی را فراهم کرده بودند.

وی ادامه داد: با این شرایط ما توانستیم به بیش از 80 درصد از اهداف تمرینات زمستانی خود دست پیدا کنیم و جا دارد از زحمات و حمایت های مسئولین منطقه آزاد و هیات قایقرانی خصوصا یوسفی مدیرعامل، فریدونی قائم مقام و رضائیان مسئول تربیت بدنی منطقه ویژه پارس و کللی رئیس و مومنی دبیر هیات قایقرانی عسلویه تقدیر و تشکر داشته باشم.
اقلیمی در خصوص دور جدید تمرینات تیم ملی کانوکانادایی بیان کرد: با توجه به زمان باقی مانده تا مسابقات کاپ سال آینده، از این مرحله شدت و سبک تمرینات تغییر پیدا می کند و با آمادگی بهتری در مسابقات شرکت کنیم.
سرمربی کانوکانادایی در خصوص تمرینات ارگومتر تیم توضیح داد: با حمایت رئیس فدراسیون، خوشبختانه یکی از بهترین دستگاه های ارگومتر کانوی جهان خریداری شد و در اختیار تیم ما قرار گرفت که در فصل زمستان با توجه به شرایط آب و هوایی بسیار کاربردی است و نقش مهمی در پیشبرد اهداف تمرینی ما خواهد داشت ضمن اینکه با ارگومتر ارزیابی بهتر و دقیق تری از میزان آمادگی و شرایط بدنی بچه ها خواهیم داشت.
اقلیمی در پایان تاکید کرد: امیدوار هستم با ادامه این شرایط تمرینی، پیشرفت بیشتری در آمادگی بچه ها داشته باشیم و سال آینده در مسابقات کاپ و بازیهای آسیایی تیم کانوکانادایی نتایج در خور نام ایران بدست آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز