‍ بخشدار کلاچای خبر داد:

بهره برداری از ۳۵پروژه عمرانی در دهه فجر

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۰:۳۳:۴۷
کد خبر: ۶۶۸۶۰۲
بهره برداری از ۳۵پروژه عمرانی در دهه فجر
بخشدار کلاچای از افتتاح 35 پروزه عمرانی در دهه مبارک فجر خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ هادی کوچکی  از افتتاح 35 خدماتی،  بهداشتی و درمانی طی دهه فجر انقلاب در مناطق مختلف این بخش از شهرستان رودسر خبر داد.

وی افزود : این بخش با محوریت دهه فجر،  میزان سرمایه‌گذاری برای انجام این طرح ها را بالغ بر 5میلیارد تومان  اعلام کرد.

بخشدار کلاچای  از جمله طرح های افتتاحیه را مرکز بهداشتی، درمانی در دهستان بی بالان،  توسعه عمران شهری،  بهسازی و آسفالت راههای روستایی،  واحدهای مسکن مددجویی،  توسعه و تقویت شبکه های برق،  و چندین طرح دیگر ذکر و بر ضرورت حضور پر رنگ مردم در افتتاحیه این پروژه ها تاکید کرد.

وی  در ادامه سخنان خود دهه فجر را فرصت مغتنمی برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام به نسل های پس از انقلاب ذکر و تصریح کرد :همه ما در این زمینه رسالت بزرگی بر دوش داریم که باید به آن عمل کنیم و اگر بتوانیم این کار را به درستی انجام دهیم می توانیم  بخشی از دین خود را به  امام،  شهدا و نسل های کنونی ادا کرده باشیم.

کوچکی کیفی و محتوا بخشی ویژه برنامه های دهه فجر را مورد تاکید قرار داد و افزود:ویژه برنامه های دهه فجر باید به گونه یی پیش بینی شود که قابلیت کیفی و محتوا بخشی و عینیت بخشی را داشته باشد و دیگر اینکه حضور مردم را پر رنگ ببینیم چرا که انقلاب اسلامی ما ماهیت مردمی داشته و  همین موضوع باید به خوبی عینیت بخشیده شود.

کوچکی درادامه  با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه سرد و بارش زا به منطقه لزوم آمادگی همه جانبه در مواجهه با حوادث احتمالی را خواستار شد و بیان کرد: هنر همه مدیران باید این گونه باشد که از ظرفیت ها و امکانات موجود به خوبی استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز