همزمان با بزرگداشت دهه فجر؛

۱۱ طرح عمرانی با حضور فرماندار آستارا افتتاح شد

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۶:۴۷
کد خبر: ۶۷۳۲۲۷
۱۱ طرح عمرانی با حضور فرماندار آستارا افتتاح شد
همزمان با چهارمین روز از گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی 11 طرح عمرانی شامل هفت پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد، سه طرح شبکه آبیاری و یک طرح ورزشی با حضور فرماندار در شهرستان مرزی بندر آستارا افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ یونس رنجکش ضمن تبریک دهه مبارک فجر به مردم و مسئولان، توفیق دولت در خدمات رسانی به مردم را از برکات انقلاب اسلامی و خون شهدا دانست.

وی که در مراسم کلنگ زنی استخر سرپوشیده روستای عنبران سخن می گفت، اظهار داشت: باید از توان بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت های ورزشی استفاده شود و آستارا از ظرفیت خوبی از نظر بخش خصوصی برخوردار است.

فرماندار آستارا با بیان اینکه سرمایه‌گذاران زیادی جهت راه‌اندازی استخر سرپوشیده در شهرستان آستارا اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: اداره ورزش و جوانان مشکلات مربوط به این استخر را پیگیری کند تا این پروژه خدماتی در موعد مقرر به بهره‌برداری رسیده و مورد استفاده ورزش‌کاران و ورزش‌دوستان قرار گیرد.

گفتنی است در چهارمین روز از دهه فجر هفت طرح مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و یکصد میلیون ریال در روستاهای دربند، کانرود و عنبران بخش مرکزی بطور همزمان افتتاح شد. هر یک از این واحدها 50 متر مربع زیربنا دارد.

همچنین سه بند و شبکه هدایت آب در روستای خانه های آسیاب، عنبران و منصورمحله جهت انتقال آب به مزارع و شالیزارها و کاهش هدر رفت آب با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد و 350 میلیون ریال در این روز مورد بهره برداری قرار گرفت.

کلنگ زنی استخر شنای روستای عنبران با سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت 900 متر مربع از دیگر پروژه های چهارمین روز از دهه فجر بود. این پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر دو میلیارد ریال قرار است تا پایان سال 97 به بهره برداری برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز