یادداشت:

سپید رود رشت و ۸ فینالی که در لیگ برتر پیش رو دارد

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۷۵۵۵۶
سپید رود رشت و ۸ فینالی که در لیگ برتر پیش رو دارد
پسران شهر باران برای بقا باید گلادیاتوری مبارزه کنند!

کریم خورسندی : سپیدرود رشت با وجود تغییرات ساختاری در مدیریت کلانگر، سازمان دهی و برنامه ریزی تیمی و فنی و حتی با جذب علی کریمی به عنوان سرمربی تیم پرطرفدار شمال ایران متاسفانه تاکنون در حصول نتیجه چندان موفق عمل نکرده و هم اکنون در جمع تیم های انتهای جدول برای بقا در لیگ برتر مبارزه گسترده ای را آغاز کرده است.

خوشبختانه دکتر تن زاده مدیرجوان و خوش فکر باشگاه سپیدرود با اعتماد به جامعه ورزش و نیروهای  بالقوه انسانی استان و خصوصا بهره مندی از حمایت تماشاگران خونگرم و حامی سپیدرود رشت، برای خروج از بحران فعلی آستین همت را بالا زده و ضمن ساماندهی درون سازمانی و شکل دهی به مجموعه باشگاه آرام آرام درصدد پایه ریزی اصولی و حرفه ای برای آینده باشگاه سپیدرود رشت می باشد که گواه این مدعا نیز راه اندازی تیم های پایه باشگاه به صورت حرفه ای و جذب مربیان با تجربه و خاک خورده استان می باشد.

در این راستا اگر بخواهیم  به برنامه ریزی کوتاه مدیریت باشگاه دقیق شویم باید به این موضوع متذکر بود که بقا سپیدرود در لیگ برتر فعلا از هر چیز دیگری مهمتر و حیاتی تر و زمان برای نتیجه گرفتن به سرعت در حال سپری شدن می باشد؛ باید اعتراف کرد که از این هفته به بعد همه بازی های سپیدرود در حکم مرگ و زندگی وهر بازی یک فینال تمام عیار خواهدبود که سربلند شدن از این پروسه سخت و طاقت فرسا به عزم و توانایی همه مجموعه عوامل باشگاه سپیدرود،مدیران و مسئولان استان بستگی دارد؛ موضوعی که البته در راس هرم به بازیکنان و کادر فنی بر می گردد و آن نیز تلاش با حداکثر توانایی در بازی های پیش رو می باشد، چرا که ادامه روند گذشته به هیچ وجه جوابگو نبوده و از علی کریمی گرفته تا تک تک بازیکنان اصلی و ذخیره که در بازی های آتی وارد میدان می شوند باید مثل گلادیاتور و تا سرحد مرگ با حریفان بجنگند و این میسر نمی شود مگر با فدا کردن و جانفشانی و سر در جلوی توپ و ضربات حریف قرار دادن که البته وظیفه انتقال این نکات و هشدار ها بر عهده سرمربی، مربیان، سرپرست و... باشگاه سپیدرود است.

بر همین اساس اعتقاد داریم در شرایط موجود به جای استعفاء، کنار کشیدن، زیر سوال بردن، تخریب کردن و ... باید برای سربلندی فوتبال رشت و خصوصا تیم فوتبال سپیدرود دست در دست هم نهاد و یا علی گفت.

باید قبول کرد که هنوز فرصت داریم و هنوز می توانیم آب رفته را دوباره به رود باز گردانیم؛ شکست مقابل استقلال و همه نتایج خوب و بد گذشته را باید فراموش کرد و همه چیز را برای این 8 هفته مجددا مهیا و نو نوار کرد.

 

 

نظر شما