سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت:

علاقمندی جوانان به اهداف انقلاب اسلامی/انقلاب اسلامی بیمه دعای مادران شهداست

۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۹:۲۲:۱۷
کد خبر: ۶۷۵۶۳۵
علاقمندی جوانان به اهداف انقلاب اسلامی/انقلاب اسلامی بیمه دعای مادران شهداست
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: جوانان امروزی به ارزش ها و آرمان های انقلاب پایبند و علاقمند هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، فاطمه شیرزاد با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: با گذشت سالها از عمر پربرکت انقلاب،  به لطف الهی و با رهبری های هوشیارانه امام خامنه ای این شجره طیبه روز به‌ روز در تمامی دنیا در حال گسترش است.

وی با اشاره به الگو برداری کشورهای جهان از انقلاب ایران تصریح کرد: کشور یمن و بسیاری دیگر از کشورها حرکات ظلم ستیزی خود را برگرفته از انقلاب ملت ایران می دانند و پس از سالها سکوت در برابر ظلم و فساد قد برافراشته اند.

شیرزاد با اذعان به اینکه انقلاب اسلامی ایران بیمه دعای مادران شهداست بیان کرد: شهدای مدافع حرم مصداق واقعی عشق و ارادت نسل جوان به انقلاب است  که با نثار جان خود از حریم ولایت دفاع کردند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: کشور ایران قبل از پیروزی انقلاب در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی ،سیاسی و... وابسته به دولتهای غربی بود اما امروزه به برکت انقلاب اسلامی در تمامی میادین و عرصه ها حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

وی با دعوت از آحاد مردم به منظور شرکت در راهپیمائی ۲۲ بهمن ماه گفت: دشمنان از خروش ملت در هراسند و کوردلان مستکبر بدانند که ملت ولایتمدار ایران اسلامی هیچ گاه در دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب کوتاهی نمی کنند و همچون کوهی عظیم پشتیبان ولایت هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز