عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت:

ایجاد نظم ترافیکی از ضروریات جامعه است

۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۴:۳۵
کد خبر: ۶۷۷۵۶۲
ایجاد نظم ترافیکی از ضروریات جامعه است
عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت گفت: ایجاد نظم و آرامش ترافیکی از جمله ضروریات و مطلوب جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، محمد حسن عاقل منش با اشاره به راه اندازی مرکز کنترل ترافیک در رشت اظهار کرد: چند سالی است  راه اندازی مرکز کنترل ترافیک در رشت مطرح شده بود و به لطف الهی و پیگیری های مستمر کمیسیون ترافیک شورا و تلاش های بی وقفه همکاران حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت امروز شاهد بهره برداری آن هستیم.

وی افزود: با توجه به افزایش چشمگیر خودروها و فضای محدود خیابان ها باید به نوعی اقدام کرد تا نظم و مقررات ترافیکی در جامعه حاکم شود.

عاقل منش با بیان اینکه نابسامانی و حجم وسیع تردد خودروها موجب سلب آرامش از شهروندان می شود تصریح کرد: عدم رعایت مقررات رانندگی موجب بروز آشفتگی در شهر شده و راه اندازی مرکز کنترل ترافیک رشت نقش مهمی در کاهش تخلفات رانندگی ایفا می کند.

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت با بیان اینکه فرهنگ مردمان رشت زبانزد همگان است گفت: شهر رشت در تمامی مباحث فرهنگی زبانزد خاص و عام است و امیدوارم با راه اندازی این مرکز، رشت شاهد افزایش رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در شهر باشیم.

وی افزود: ماموران پرتلاش راهنمایی و رانندگی به طور شبانه روزی در راستای کاهش مشکلات ترافیکی گام برمی دارند اما امروزه به دلیل محدودیت های منابع انسانی باید نسبت به خرید تجهیزات مدرن این حوزه شامل دوربین های هوشمند راهنمایی و رانندگی نیز توجه شود.

عاقل منش در خاتمه با قدر دانی از زحمات ماموران راهنمایی و‌رانندگی گیلان گفت: بهره برداری ازمرکز کنترل ترافیک رشت به مدیریت شهری در اجرای نظم و مقررات ترافیکی  کمک می کند و نصب دوربین های هوشمند راهنمایی و رانندگی در سطح شهر در اصلاح رفتار ترافیکی و رعایت انضباط رانندگی بسیار موثر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز