برگزاری میز خدمت رئیس شورای اسلامی شهر رشت در محله سلیمانداراب

۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۰۹:۳۹:۰۸
کد خبر: ۶۷۷۸۱۱
برگزاری میز خدمت رئیس شورای اسلامی شهر رشت در محله سلیمانداراب
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با حضور در جمع اهالی و نمازگذاران مسجد میرزا کوچک محله سلیمانداراب رشت از نزدیک به رفع مشکلات آنان در حوزه مدیریت شهری پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان، رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه رفع مشکل روشنایی در محله سلیمانداراب از جمله خواسته های اصلی ساکنین این محله است گفت: ساکنین محله سلیمانداراب رشت نسبت به تاریکی در مسیر آرامگاه میرزا گلایه داشتند و امیدوارم با پیگیری های انجام شده هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود.

سید امیر حسین علوی افزود: پرداخت عوارض مربوط به ساخت و ساز از دیگر دغدغه هایی بود که در این دیدار اهالی سلیمانداراب به آن اشاره داشتند.  

وی با بیان اینکه از خواسته های مهم اهالی سلیمانداراب رشت اشتغال بود تصریح کرد: متاسفانه اشتغال به دغدغه ای بزرگ برای شهروندان تبدیل شده و امیدوارم با تصمیماتی که در راستای توسعه گردشگری و... در دستور کار قرار دارد تا حدودی این نگرانی برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت عدم ارائه خدمات به منازل نسقی را یکی دیگر از نگرانی های ساکنین محله سلیمانداراب رشت دانست و گفت: ساخت و ساز در زمین های نسقی مشکلاتی برای شهروندان در زمان دریافت امتیاز آب، برق، گاز و .... ایجاد کرده است و امیدوارم در نشست های مشترک با مدیران دستگاه های مربوطه این مهم  بررسی و برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات مردم  و خدمت به آنان در اولویت است بیان کرد: به عنوان یکی از منتخبین مردم فهیم رشت در شورای پنجم تمام توانم را برای رفع مشکلات و خواسته های به حق شهروندان به کار خواهم گرفت و امیدوارم در این مسیر از مساعدت و همراهی دیگر مدیران نیز بهره مند شویم.

علوی با اشاره به اینکه میز خدمات در تمامی محلات رشت برپا می شود تصریح کرد: پنج شنبه هر هفته در قالب میز خدمت به یکی از محلات رشت خواهیم رفت و ضمن گوش دادن به خواسته های شهروندان تلاشمان را برای رفع مشکلات به کار می گیریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز