۱۴ مدال رنگارنگ رهاورد رزمی کاران گیلانی در مسابقات قهرمانی WASCO کشور

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۵:۵۱
کد خبر: ۶۸۰۱۶۷
۱۴ مدال رنگارنگ رهاورد رزمی کاران گیلانی در مسابقات قهرمانی WASCO کشور
کمیته تاچ اسپارینگ WASCO یک دوره مسابقات قهرمانی در استان تهران برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ به مناسبت دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات قهرمانی WASCO به مدت دو روز در مجموعه ورزشی کارگران تهران و در چند رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با استایل دفاع شخصی، لوکیک، لایت -سمی- بادی و فول کنتاکت برگزار گردید.

در این رقابتها تیم منتخب کیک بوکسینگ WASCO استان گیلان نیز به مربیگری مرتضی رمضانی حضوریافت که در نهایت این تیم توانست 6مدال طلا، 4 مدال نقره و 4 مدال برنز را از آن خود نماید.

گفتنی است مدال آوران گیلان در این رقابتها به شرح زیر می باشند.

کامران صفرزاده در وزن 85- بزرگسالان، علی فرج زاده در وزن 65- بزرگسالان، عباس آستارکی در وزن 90+ بزرگسالان، محسن قاسمی در وزن 85- بزرگسالان ، علی کریمی در وزن 70 - نوجوانان، ماهان رزمی در وزن 60- در بخش نوجوانان صاحب مدال طلا شدند.

همچنین کارن شهریوریان در وزن 50- نونهالان، کسری مصدقی در وزن 50- جوانان، علی معلمیان در وزن 55- نوجوانان و فربد حبیب نژاد در وزن 85- جوانان به مدال نقره دست پیدا کردند.

همچنین امیرکیان حبیبی در وزن 25- نونهالان، کارن شهریوریان در وزن 50- نوجوانان، مهدی علیرضا زاده در وزن 60- جوانان و کیارش شکوه فر در وزن 75- جوانان مدال برنز را از آن خود کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز