معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تأکید کرد:

هر فرماندار باید حداقل یک نفر از جوانان و بانوان را در کادر مدیریتی خود تعریف کند

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۱:۱۱
کد خبر: ۶۸۰۵۹۵
هر فرماندار باید حداقل یک نفر از جوانان و بانوان را در کادر مدیریتی خود تعریف کند
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار گفت: نشست با بانوان فرهیخته و برگزیده استان تکرار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ مهندس علی اصغر جمشیدنژاد در این نشست که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد بکارگیری بانوان و جوانان در عرصه‌های مدیریتی را از جمله سیاست‌های استان برشمرد و با بیان اینکه هدف از این اقدام حرکت نمایشی نیست بلکه جهت‌گیری در جهت جبران مافات نسبت به اقشاری است که کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند و باید تلاش کنیم تبعیض از بین رود و فعالیت‌ها در این راستا شکل گیرد.

وی با بیان اینکه آینده از آن جوانان است و باید زمینه حضور در عرصه مدیریت را برای جوانان و بانوان فراهم کنیم افزود: جوانان می‌بایست از طریق افراد باتجربه در جهت ایفای نقش مؤثر در جامعه آموزش ببینند.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه هر فرماندار باید حداقل یک نفر از جوانان و بانوان را در کادر مدیریتی خود تعریف کنند افزود: این آغاز و نماد یک الگو برای دیگر مدیران استان است که انتظار از آنان نیز در پیش گرفتن این روند خواهد بود.

وی با بیان اینکه در تجربه کاری خود جوانانی را دیدم که اندیشه آنان در عرصه‌های اجتماعی بسیار فراتر از سنشان بود افزود: ظلم است چنانچه به این استعدادها توجه نگردد و از این ظرفیت‌ها در عرصه مدیریتی بهره گرفته نشود.

مهندس جمشیدنژاد بر ضرورت مداخله موثر در پذیرش و آزمون‌ها و مصاحبه‌هایی که با محدودیت‌های جنسیتی مد نظر قرار می دهند تأکید کرد و افزود: باید هر فرد براساس شایستگی انتخاب گردد.

وی بر لزوم فعال کردن هر چه بیشتر سازمان‌های مردم نهاد تأکید کرد و افزود: باید با فعال کردن سازمان های مردم نهاد به نفع طبقه مستضعف جامعه نهایت بهره‌برداری را کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با تأکید بر ساختن جامعه ای قدرتمند اظهار داشت: این جامعه ساخته نخواهد شد مگر با شکل‌گیری نهادهای قدرتمند اجتماعی که باید زمینه فعالیت آنها را فراهم کنیم.

در این نشست هر یک از بانوان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادا ت خود پرداختند.

 

نظر شما