سپیدرود ۲-۰ سایپا؛

جادوگر برنده دوئل بزرگان/ سایپا در سردار جنگل پنچر شد

۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۶:۲۶
کد خبر: ۶۸۰۹۴۹
جادوگر برنده دوئل بزرگان/ سایپا در سردار جنگل پنچر شد
شاگردان علی کریمی در خانه موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر مقابل سایپا به برتری برسند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال دو تیم سپیدرود و سایپا از ساعت 15 در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی سپیدرود با دو گل مقابل میهمان خود به برتری رسید.

تیم سپیدرود که در این فصل از لیگ برتر نمایش خوبی نداشت در زمین خود پذیرای شاگردان علی دایی بود و بازی را نیز هجومی‌تر آغاز کرد. شاگردان علی کریمی از جناحین چندین توپ را ارسال کردند و چند موقعیت را ایجاد کردند. از دقیقه 30 بازی به بعد فشار میزبان روی دروازه سایپا بیشتر شد و چند کرنر پشت سرهم برای سپیدرود به دست آمد که در دقیقه 39 روی یکی از ضربه‌های کرنر توحید غلامی بازیکن جوان سپیدرود با یک ضربه دقیق و زیبا توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند. بعد از این گل سایپا نیز بازی را هجومی تر دنبال کرد و مهدی ترابی در ثانیه‌های پایانی بازی در یک موقعیت تک به تک توپ را به دست دروازه بان سپیدرود زد. در نهایت نیمه اول این بازی با همان تک گل غلامی به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم این تیم سپیدرود بود که بازهم بازی را هجومی تر آغاز کرد و فرصت داشت که گل دوم را نیز بزند که مدافعان سایپا از روی خط توپ را برگشت زدند. میثم تهیدست در دقیقه 72 روی توپ ارسالی از سمت راست گل دوم میزبان را به ثمر رساند. بازیکنان سایپا به گل دوم سپیدرود اعتراض داشتند ولی در نهایت داور گل را سالم اعلام کرد. بعد از زدن گل دوم سپیدرود دست بردار نبود و چندین موقعیت خوب را توانست توسط قربان زاده روی دروازه سایپا خلق کند که فلاح زاده دروازه بان سایپا با زحمت توپ را از درون دروازه بیرون کشید. تلاش دو تیم برای زدن گل فایده‌ای نداشت و در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

سپیدرود با این برد یک پله در جدول صعود کرد و در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز