بازرسی گیلان رتبه برتر کشور را کسب کرد

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۴:۲۹
کد خبر: ۶۸۱۲۴۳
بازرسی گیلان رتبه برتر کشور را کسب کرد
در ارزیابی عملکرد مسئولان بازرسی و رسیدگی به شکایات ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور ، گیلان برای سومین سال پیاپی بعنوان استان برتر معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، خیرالله رضایی مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات ورزش و جوانان گیلان که در ارزیابی عملکرد اخیر وزارت ورزش و جوانان در سمینار سالانه مسئولین بازرسی ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور به میزبانی بوشهر به مقام برتر نائل آمده است ، این موفقیت را مرهون تلاش مجموعه ورزش استان ، باشگاه داران و نیز مدیریت ساختار ورزش و جوانان دانست و گفت : هر موفقیتی در سطوح عالی مدیریت کشور مستلزم همگرایی و مفاهمه همه عناصر درگیر در آن می باشد که به لطف خدا و همکاران ، توانستیم این موفقیت بزرگ را رقم بزنیم.

وی ضمن قدرشناسی از وزارت ورزش و جوانان که در جهت بهبود فرایندها و ارتقای امنیت روانی جامعه ی ورزش گام برمی دارد ، تصریح کرد : واحد بازرسی اداره کل ورزش و جوانان بواقع نقش مشاوره ای و تسهیل کننده فعالیت جامعه ورزش را بر عهده دارد .
یادآور می شود که وزارت ورزش و جوانان در تقدیرنامه خود به واحد بازرسی گیلان ، تلاش روزافزون و احساس مسئولیت را عامل چنین موفقیت های قابل اعتنایی ارزیابی کرده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز