مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان:

اختصاص چهار میلیارد تومان برای ساماندهی خانه‌های جوان/ به‌کارگیری از ظرفیت جوانان در لایه‌های مدیریتی ضروری است

۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۲:۳۳
کد خبر: ۶۸۶۳۶۳
اختصاص چهار میلیارد تومان برای ساماندهی خانه‌های جوان/ به‌کارگیری از ظرفیت جوانان در لایه‌های مدیریتی ضروری است
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان به‌کارگیری از ظرفیت جوانان در لایه‌های مدیریتی را ضروری دانست و گفت: از سه معاون در اداره کل ورزش و جوانان استان دو معاون زن و زیر چهل سال سن دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، مسعود رهنما صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گیلان در سالن شهید انصاری استانداری اظهار کرد: در راستای ساماندهی جوانان و مشارکت‌های اجتماعی آن‌ها از 23 به بیش از 70 سمن در سطح استان رسیده‌ایم که نتیجه آن مشارکت پرشکوه جوانان در راهپیمایی و انتخابات است.

 
وی ایجاد مراکز آموزشی و مشاوره قبل از ازدواج را حائز اهمیت برشمرد و افزود: 6مرکز تخصصی مشاوره پیش از ازدواج در استان ایجادشده که نتیجه آن کاهش آمار طلاق در استان شده است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان بابیان اینکه تلاش شده تا ستاد ساماندهی جوانان معطوف به مرکز استان نباشد گفت: ستاد ساماندهی از دل استان به شهرستان‌ها منتقل‌شده و در بیش از 5 شهرستان گیلان ستادهای ساماندهی تشکیل می‌شود.
 
رهنما همچنین به اجرای طرح‌های کاربردی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره داشت و افزود: طی سال جاری در چند شهرستان مسابقات فرهنگی در روستا اجراشده و بسیار ثمربخش و نشاط‌آفرین بوده است.
 
وی با اشاره به ساماندهی خانه‌های جوان در گیلان بیان کرد: دو خانه جوان در رشت و فومن افتتاح‌شده و 4 میلیارد اعتبار در این حوزه تخصیص‌یافته که دو میلیارد از آن جذب‌شده است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با تاکید بر جوان‌گرایی و استفاده از ظرفیت جوانان به‌ویژه بانوان در رده‌های مدیریتی گفت: از سه معاون در اداره کل ورزش و جوانان استان دو معاون زن و زیر چهل سال سن دارند.
 
رهنما با اشاره به امور استخدامی ورزشکاران فرهیخته گیلانی گفت: گیلان تنها استانی هست که مقدمات استخدام 12 ورزشکار را فراهم کرده است و در تلاشیم تا این مهم به‌زودی محقق شود.
 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز