تبریک مدیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمگزار گیلان به دکتر نصرتی شهردار رشت به مناسبت روز شهردار

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۴:۳۳
کد خبر: ۶۸۹۵۴۰
تبریک مدیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمگزار گیلان به دکتر نصرتی شهردار رشت به مناسبت روز شهردار
محمد رمضانی مدیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمگزار گیلان به مناسبت روز شهردار پیامی برای دکتر نصرتی شهردار رشت صادرکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، محمد رمضانی با تبریک روز شهر دار به دکتر مسعود نصرتی شهردار رشت با بیان اینکه روز 25 بهمن که روز «شهردار» نامیده‌ شده است، روز شهادت شهید مهدی باکری فرمانده رشید عملیات‌های والفجر مقدماتی و والفجر یک، است ،گفت: شهردا کلان شهر رشت در نشست با فرزندان شهید شاغل در مجموعه شهرداری که به مناسبت آیین نکوداشت روز بزرگداشت شهدا در تالار گفتگوی شهرداری رشت برگزار شد، نشان دادند که تحقق آرمانهای شهدا در شهر رشت از اولویت‌های کاری‌شان است.

وی افزود: دکتر نصرتی با میزبانی ۱۰۴ فرزند شهید و یک پدر شهید مدافع حرم، از فرزندان شهدای رشت خواستند ،با توجه به گرفتاری های فراوان اقتصادی، جنگ نرم ‌بسیار پیچیده است و بر این اساس وظیفه خانواده های شهدا در سطوح مختلف جامعه پر رنگ تر و دشوار تر خواهد بود.

محمد رمضانی با اشاره به اینکه همه اعضای جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمگزار گیلان، اعلام آمادگی می‌کنند که در راستای تحقق اهداف نظام در شهر رشت از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند کرد، خاطر نشان کرد: فرزندان شهدا و ایثارگران استان نیز دغدغه توسعه شهر رشت را در بخش‌های مختلف در مسیر تحقق آرمانهای شهدا را دارند و شهردار پرتوان رشت با توجه‌ای که از خود در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و دیدار با فرزندان شهدا انجام دادند، به ارزش‌های انقلاب ادای دین کردند و خواهند داشت.

وی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود.

مدیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار گیلان تصریح کرد: به گفته دکتر نصرتی شهردار رشت، نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تأثیر بسزایی در اخلاق جوانان دارد و امید و انگیزه برای مبارزه با استکبار جهانی و همچنین ترویج فرهنگ عاشورایی را به‌دنبال دارد.

وی افزود:هرگونه ورود به عرصه دفاع مقدس به معنای ورود به عالم قدسیانی است که جز با طهارت نمی‌توان در محضر آنان وارد شد چرا که آنان شاهدند.

محمد رمضانی با بیان اینکه دکتر نصرتی با برنامه هایی که دارند یقینا کارنامه درخشانی را در جهت توسعه شهر رشت از خد به جای خواهد گذاشت ، گفت: شایسته است به پاس تلاش ها و زحمات مستمر دکتر نصرتی شهردار رشت در راستای توسعه و پیشرفت همه در زمینه توسعه شهر گامهای اساسی برداریم.

 وی با اشاره به اینکه در جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار علاوه بر فرزندان شاهد و ایثار گر گیلان همه افرادی که دل در تحقق اهداف نظام در استان دارند، می‌توانند عضو شوند و در حال حاضر هم افراد زیادی در این جمعیت عضو هستند، گفت: به فرموده شهر دار رشت با کمک هم شرایط توسعه هموار شده و به دست توانمند فرزندان شهدا، رشت به جایگاه خود خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز