حمایت از کالای ایرانی گامی اساسی در جهت تحقق آرمانهای شهدا است

۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۹:۱۳
کد خبر: ۶۹۰۵۷۳
حمایت از کالای ایرانی گامی اساسی در جهت تحقق آرمانهای شهدا است
مدیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر گیلان اولویت کاری اعضای این جمعیت را حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان، محمد رمضانی مدیر این جمعیت ضمن عرض تبریک به مردم شریف ایران به خصوص خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان گفت: ترویج فرهنگ خرید و مصرف کالای ایرانی  اولویت کاری این مجموعه در سال نو را که به فرمایش مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است،خواهد بود.

وی افزود: شهدا در ایام دفاع مقدس جان خود را برای دفاع از خاک و ناموس ایرانی نثار کردند و به ما درس آزادگی دادند و امروز در مواجهه با جنگ نرم نیز با حمایت از کالای ایرانی می توان در مسیر آرمانهای شهدا گام برداشت.

رمضانی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی موتور محرکه اقتصاد کشور است، خاطر نشان کرد: اشتغال آفرینی و افزایش تولید از دستاوردهای مهم حمایت از کالای ایرانی است و همه اعضای این جمعیت در این مسیر گام خواهیم برداشت.

وی تصریح کرد: در سالی که گذشت تحولات خوبی در بخش های مختلف استان و شهر رشت به خصوص در بخش اقتصادی رقم خورد که امسال با پیروی و عمل به شعار سال شاهد توسعه بیش از بیش گیلان در این خصوص خواهیم بود.

وی افزود: شهر رشت با توجه به اینکه در مرکز استان واقع شده است می تواند برای گسترش فرهنگ حمایت از کالای ایرانی در کشور پیشتاز باشد.

محمد رمضانی تصریح کرد: خوشبختانه با وجود دکتر مسعود نصرتی  شهردار توانمند این شهر به زودی شاهد خواهیم بود رشت کارنامه درخشانی را در حمایت از کالای ایرانی در کشور از آن خود کند.

وی گفت: سالی سراسر توفیق در جهت تحقق آرمانهای شهدا، عزت و سربلندی برای یکایک مردم از خدواند متعال خواهانم.

 

نظر شما