فعال فرهنگی و هنری در مراسم نوروزگاه دیلمان:

موفقیت های خود را به برکت قرائت قرآن می دانم

۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۱:۵۹:۳۰
کد خبر: ۶۹۱۸۹۸
موفقیت های خود را به برکت قرائت قرآن می دانم
در جشن نوروزگاه دیلمان از ۵ نخبه اهل دیلمان که در رشته های مختلف اعم از علمی ، هنری و ورزشی فعالیت دارند تجلیل شد .

به گزارش خبرگزاری برناگیلان  ، در جشن نوروزگاه دیلمان از فعالین علمی ، هنری و ورزشی تجلیل گردید.

 محمدصالح غلامی دیلمی یکی از فعالین عرصه ی  علم و هنر در این مراسم ضمن معرفی خود به بیان پیشینه ای از فعالیت هایش پرداخت و گفت : در حال حاضر در صنعت برق مشغول به کار هستم اما از کودکی علاقه ی وافر به بحث قرائت قرآن و همچنین موسیقی داشتم .

وی افزود : قرائت قرآن را از کودکی آغاز کردم و به لطف خداوند توانستم مقامهای برتر استانی کسب کنم و در مسابقات کشوری نیز شرکت نمایم .همچنین همزمان موفقیت های تحصیلی در  دوره ابتدایی ، کسب مقام ممتاز علمی به طور مکرر و تحصیل در دبیرستان نمونه دولتی استان را از توفیقات خود در زندگی می دانم .

غلامی اضافه کرد : پس از آن به تحصیل در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعت آب و برق تهران پرداختم و با رتبه ممتاز و کسب رتبه اول در رشته کارشناسی ارشد مهندسی صنایع فارغ التحصیل شدم .

وی گفت :  کسب درجه همکار نخبه علمی از وزارت نیرو در سال 1388نیز از افتخارات بنده است در عین حال به طور موازی از زمان دانشجویی در تهران نسبت به آموختن آواز ایرانی به طور اصولی و جدی و به تدریج ارایه حضوری (کنسرت) در استان مرکزی و سپس در استانهای مختلف و ضبط چند آلبوم در زمینه موسیقی اصیل ایرانی را می توان از فعالیت هایم در بخش هنری دانست .

وی در خصوص احساسش در زمینه ی  حضور در مراسم نوروزگاه دیلمان عنوان کرد: احساس حضور در وطن و در جمع همشهریان ، اقوام و دوستان بسیار دلپذیر و مایه فخر است و ارادتمند همه ی عزیزان هستم.

غلامی در خصوص اینکه چه توصیه ای به جوانان دارد ، گفت: اگر اینجانب به موفقیتهایی رسیده ام اعتقاد قلبی دارم که همه آن موفقیت ها به برکت قرائت قرآن بوده است و از این بابت یقین دارم.

غلامی که در حال حاضر با گروه" فسانه " همراهی می کند در زمینه ی برگزاری  کنسرتی در دیلمان با هدف خیریه گفت : اگر شرایط برگزاری کنسرت مهیا شود با افتخار به اجرای برنامه خواهیم پرداخت و برای عملی شدن این موضوع ان شالله هماهنگیهای لازم انجام خواهد شد .

گفتنی است در انتهای این مصاحبه به درخواست مجری مقدمه کوتاهی از شعر "بوی باران ، بوی سبزه، بوی خاک..... " در دستگاه چهارگاه توسط محمد صالح غلامی دیلمی خوانده شد.

 

نظر شما