استاندار گیلان در مراسم تکریم و معارفه نماینده قدیم و جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت گفت:

گام های موثری برای بهبود زندگی مردم با همدلی بیشتر برداریم

۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۵:۱۲
کد خبر: ۶۹۳۴۷۱
گام های موثری برای بهبود زندگی مردم با همدلی بیشتر برداریم
استاندار گیلان در مراسم تکریم و معارفه نماینده قدیم و جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت گفت: باید بتوانیم با بهره گیری از ظرفیت های استان و در سایه همدلی و وحدت بیشتر، برای بهبود زندگی و معیشت مردم، گام های موثری برداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در این نشست که عصر امروز در محل سالن غدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: گیلان ظرفیت های بسیاری دارد که منابع و نیروی انسانی مهمترین آنهاست و در تاریخ استان، علما و بزرگان بسیاری از جمله آیت الله بهجت، آیت الله احسانبخش و نظایر این بزرگواران ظهور کرده و منشأ اثر بوده اند.

وی با بیان اینکه گیلان تاریخ درخشانی در بخش های مبارزاتی و دیگر عرصه ها دارد، افزود: در کنار موارد ذکرشده، مواهب خدادادی متعدد، تاریخ درخشان، فرهنگ مترقی، طبیعت زیبا و مواردی از این دست، در گیلان وجود دارد و باید بتوانیم از این مولفه ها برای بهبود زندگی و معیشت مردم بهره بگیریم.  استاندار گیلان با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، تحقق این مهم را در دستور کار نهادها و ارکان استان عنوان کرد و گفت: به طور قطع حضور آیت الله رسول فلاحتی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و تقویت بیش از پیش وحدت، اتحاد و همدلی می تواند ما را در نیل به این مهم، یاری رساند.

وی آیت الله فلاحتی را از فرزندان استان و کسی که نسبت به ظرفیت های گیلان دارای شناخت است، عنوان و ابراز امیدواری کرد که با همدلی و هم راستایی بیشتر، بتوانیم وظایف خود را در قبال مردم گیلان انجام دهیم.

نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مواضع، نظرات و ارشادات آیت الله قربانی؛ او را دارای صفا، صداقت و صمیمیت خواند و گفت: هرجا در خارج از استان، نامی از ایشان برده می شد؛ به لحاظ تالیفات، سوابق مبارزاتی و ... نامی شناخته شده بود و این، بسی باعث افتخار است.

وی آیت الله قربانی را از افتخارات ارزشمند استان و کشور دانست و ادامه داد: آثار علمی او، بخشی از شناسنامه و هویت گیلان است و امیدواریم این برکات ادامه داشته باشد و قدرشناس نقش پدرانه و ناصحانه ایشان هستیم.

گفتنی است، طی حکمی از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، با قدردانی از زحمات آیت الله زین العابدین قربانی، آیت الله شیخ رسول فلاحتی به عنوان نماینده جدید ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت منصوب شد. در این مراسم رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و دیگر مدیران استان حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز