اعلام آمادگی دکتر نوبخت در جهت حمایت از تولید کیفی چای

۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۳۲:۰۶
کد خبر: ۶۹۴۱۲۲
اعلام آمادگی دکتر نوبخت در جهت حمایت از تولید کیفی چای
دکتر نوبخت با توجه به نامگذاری سال جاری به حمایت از تولیدات داخلی، آمادگی دولت را برای حمایت بیشتر از مجموعه صنعت چای کشور در جهت افزایش تولید محصولات کیفی،سالم و رقابت پذیر چای اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، محمدولی روزبهان گفت: باتوجه به نزدیک شدن دوره برداشت برگ سبز چای و شروع بهره برداری سال ۹۷ و به منظور اجرای طرح خرید تضمینی،سازمان چای کشور آمادگی خود را در خصوص انعقاد قرارداد فروش برگ سبز چای با مدیران کارخانجات چایسازی گیلان و مازندران اعلام میکند.

وی افزود:از مدیران کارخانجات واجد شرایط دعوت می شود، از روز امروز با ارائه درخواست کتبی جهت تنظیم قرارداد،به سازمان چای کشور واقع در لاهیجان- خیابان ملت مراجعه کنند.

رییس سازمان چای کشور در ادامه به دیدار خود با دکتر نوبخت رییس برنامه و بودجه کشور اشاره کرد و گفت:این دیدار  خصوص مسائل مختلف چای و تداوم حمایت های دولت تدبیر و امید در سال حمایت از کالای ایرانی انجام شد.

وی افزود:پیرو گزارشی که به دکتر نوبخت ارائه شد خواستار استمرار حمایت‌های دولت از چایکاران و صاحبان کارخانجات چایسازی از جمله پرداخت تسهیلات بدون بهره و کم بهره به چایکاران جهت انجام عملیات به زراعی،تغذیه باغات چای،تهیه ماشین آلات هرس و برداشت و تامین نقدینگی لازم برای بهره برداری از باغات چای و همچنین پرداخت تسهیلات مورد نیاز کارخانجات چایسازی شدیم.

وی تصریح کرد:دکتر نوبخت با توجه به نامگذاری سال جاری به حمایت از تولیدات داخلی،آمادگی دولت را برای حمایت بیشتر از مجموعه صنعت چای کشور در جهت افزایش تولید محصولات کیفی،سالم و رقابت پذیر چای اعلام کردند.

 

نظر شما