دستگیری سارق با ۱۱ فقره سرقت منزل در رودسر

۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۴:۵۵
کد خبر: ۶۹۴۵۳۳
دستگیری سارق با ۱۱ فقره سرقت منزل در رودسر
فرمانده انتظامی رودسر از شناسایی و دستگیری سارق و کشف 11فقره سرقت منزل در در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، سرهنگ "رمضانعلی پورقاسم"  با بیان این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد منزل در این شهرستان، مراتب در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ پورقاسم با بیان این که ماموران با تحقیقات نامحسوس و بازبینی صحنه های سرقت متهم 47 ساله ای را در این خصوص شناسایی کردند، افزود: ماموران طی عملیات پلیسی متهم را در منزلش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

 وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی فنی ماموران به 11 فقره سرقت منزل با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد، بیان داشت: ماموران در منزل متهم مقادیر قابل توجهی از اموال مسروقه را کشف و ضبط کردند.

 این مقام انتظامی با اشاره به ارزش 200 میلیون ریالی کشفیات از منزل متهم، از تلاش ماموران برای شناسایی و دستگییر همدست متهم خبر داد و تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده به دادسرا ارسال و با قرار صادره روانه زندان گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به شیوه سرقت سارقان که با شناسایی خانه های خلوت و به طور شبانه اقدام به سرقت منزل می کردند از مردم این شهرستان خواست، منازل خود را به منظور جلوگیری از سرقت به تجهیزات ایمنی و دوربین مداربسته مجهز نمایند.

 

نظر شما