اقدام زیبای یک واحد صنعتی آستانه اشرفیه در تحقق شعار "حیوانات را دوست بداریم"

۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۱:۱۸
کد خبر: ۶۹۴۹۳۸
مدیر یک واحد صنعتی در آستانه اشرفیه با ساختن لانه هایی برای پرندگان در نزدیک واحد صنعتی خود علاقه مندی اش را به حیات وحش و محیط زیست نشان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان، جعفر میرزایی رییس اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه با اعلام این مطلب گفت: مدیر کارخانه پیشگامان گیل شانه واقع در شهرک صتعتی نقره ده آستانه اشرفیه که واحدش تولید کننده شانه های تخم مرغ از کاغذ های بازیافتی ست در اقدامی پسندیده با نصب تعدادی تیر فلزی در کنار کارخانه اش برای پرندگان لانه هایی چوبی آماده کرده و با این اقدام علاقمندی خود به حیات وحش را به رخ کشید. میرزایی افزود اداره حفاظت محیط زیست حتی کمترین اقدام در راه حفظ طبیعت و حیات وحش را ارج میگذارد چرا که معتقدیم اگر هر کس مسوولیتش را نسبت به محیط زیست اطراف خود باور داشته باشد و در مسیر تحققش گام بردارد قطعا سرزمینی پاک و طبیعتی سالم خواهیم داشت و بین توسعه صنعتی و حفاظت از محیط زیست هیچ منافاتی نخواهد بود اگر مسیر این توسعه، پایداری محیط زیست باشد.

وی ضمن تشکر از مدیر این واحد صنعتی ابراز امیدواری کرد اقداماتی جدی بر اساس الگوهای پسندیده محیط زیستی توسط سایر واحدهای صنعتی شکل گیرد.

شهرستان آستانه اشرفیه دارای دو شهرک و یک ناحیه کارگاهی صنعتی است که به صورت منظم توسط کارشناسان واحد پایش اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مورد پایش قرار می گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز