فرماندار آستارا:

شمار گردشگران به آستارا در نوروز امسال از مرز یک میلیون نفر گذشت

۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۹:۳۶
کد خبر: ۶۹۵۰۱۹
شمار گردشگران به آستارا در نوروز امسال از مرز یک میلیون نفر گذشت
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: شمار گردشگران به آستارا در نوروز امسال از مرز یک میلیون نفر گذشت.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، یونس رنجکش افزود: از 25 اسفند ماه سال 96 تا 15 فروردین 97 بیش از 262 هزار خودرو وارد شهرستان آستارا شدند که  در مجموع تعداد مسافرین ورودی به این شهرستان بیش از یک میلیون و 50 هزار نفر برآورد شده است.

وی اضافه کرد : این تعداد گردشگر براساس رصد های آماری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نیروی انتظامی شهرستان استخراج شده است.

وی یادآور شد: براساس آمارهای ارائه شده تمامی هتل ها و مراکز اقامتی شهرستان آستارا در طول تعطیلات نوروز امسال ظرفیت آنها بیش از 90 تا 100 درصد تکمیل بوده است.

به گفته وی،  در تعطیلات نوروزی امسال بیش از 63 هزار تردد مرزی نیز انجام گرفته است وشمار گردشگران خارجی که عمدتاً از جمهوری آذربایجان بوده اند نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

 فرماندار آستارا، ضمن تشکر از کلیه عوامل مدیریت خدمات سفر در این شهرستان یادآور شد: با توجه به اقدامات خوب و برنامه ریزی های انجام گرفته در نوروز امسال هیچگونه حادثه خاصی گزارش نشده است و به طور کل رضایتمندی گردشگران نیز فراهم شده بود.

 وی ادامه داد: برگزاری هشت جشنواره نوروزی، راه اندازی تور آستارا گردی از جمله برنامه‌های فرهنگی این شهرستان در نوروز امسال بوده است.

 وی اظهار داشت: مدارس، زائرسراها و کمپ‌های اقامتی نیز از جمله مراکزی بودند که در کنار هتل ها و مهمانسراها پذیرای اسکان گردشگران در آستارا بودند که پیش از ۲۵۰ هزار نفر نیز در این اماکن اقامت داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز