کانون شکوفایی خلاقیت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۰:۳۰:۴۷
کد خبر: ۶۹۵۷۵۳
کانون شکوفایی خلاقیت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان افتتاح شد
کانون شکوفایی خلاقیت به همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با همکاری پارک علم و فناوری استان، در محل مجتمع فناوری های پیشرفته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افتتاح شد.

به گزارش خبرگزای برنا گیلان ، کانون شکوفایی خلاقیت به همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با همکاری پارک علم و فناوری استان، در محل مجتمع فناوری های پیشرفته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افتتاح شد.

دکتر مصطفی گل شکن  رییس مجتمع فناوری های پیشرفته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان  در آیین افتتاح کانون شکوفایی خلاقیت، با اشاره به برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان " پیشرو در بین دانشگاه ها ی نسل سوم " هدف از راه اندازی این کانون را در راستای اهداف مجتمع فناوری های پیشرفته پزشکی دانشگاه و شکل گیری ساختار حمایتی از طرح های فناوری در حوزه سلامت، در دانشگاه علوم پزشکی گیلان ذکر کرد .

دکتر مصطفی گل شکن در ادامه ضمن تشریح اهداف مجتمع فناوری های پیشرفته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یادآور شد: مجتمع فناوری های پیشرفته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال گذشته با حضور دکتر رضا ملک زاده- معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، افتتاح شد و دراین مجتمع، مراکز تحقیقاتی در حوزه های فناوری سلامت، ستادها و کارگروه های فعال در حوزه های فناوری حضور دارند.

رییس مرکز فناوری و رشد دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن اشاره به شعار امسال" حمایت از کالاهای ایرانی" تصریح کرد: کانون شکوفایی خلاقیت، ساختار حمایتی خوبی دارد و در این راستا می تواند با تجاری سازی کالاهای (تجاری) ایرانی، در حوزه سلامت از آنها حمایت نماید.

دکتر گل شکن در پایان تعداد شرکت های هسته فناور را 30 شرکت اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 30 شرکت هسته فناور در عرصه تولید محصولات در حوزه سلامت استان در حال فعالیت است که  امید است این تعداد، در سال جاری  به 60 واحد افزایش یابد.

گفتنی است: کانون شکوفایی خلاقیت به همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با همکاری پارک علم و فناوری استان صبح امروز (سه شنبه) با حضور جمعی از مسوولین دانشگاه علوم پزشکی و مسوولین پارک علم و فناوری استان در محل مجتمع فناوری های پیشرفته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افتتاح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز