واگذاری طرح‌های نیمه تمام آموزش و پرورش به بخش خصوصی/همکاری دستگاهها با رسانه ها جهت تبیین عملکردهای دولت

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۱:۳۵
کد خبر: ۶۹۶۹۶۸
واگذاری طرح‌های نیمه تمام آموزش و پرورش به بخش خصوصی/همکاری دستگاهها با رسانه ها جهت تبیین عملکردهای دولت
فرماندار لاهیجان در نشست شورای آموزش و پرورش لاهیجان عنوان کرد: می توان تکمیل مدارس نیمه تمام را به بخش خصوصی و خیرین مدرسه ساز واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، مهندس جانبازی فرماندار لاهیجان ضمن تبریک عید مبعث رسول اکرم(ص)، از تلاش دست اندرکاران آموزش و پرورش جهت اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۷ قدردانی کرد و افزود: فراهم کردن امکانات رفاهی برای مسافران فرهنگی به نحو احسن صورت گرفت و عملکرد آموزش و پرورش قابل دفاع بوده است.

فرماندار در ادامه افزود: یکی از موارد بسیار مهم در بحث گردشگری اقامت مسافران میباشد که آمارها نشان می دهد نوروز ۹۷ لاهیجان بسیار متفاوت بوده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن تاکید بر تجلیل با شکوه از معلمان در هفته گرامیداشت معلم، افزود: جایگاه والای معلمان بر کسی پوشیده نیست. همه ما دست پرورده این عزیزان هستیم و اگر موفقیتی است نتیجه تلاش‌های این قشر زحمتکش بوده است.

وی با اشاره به سیاست دولت مبنی بر واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی، گفت: می توان تکمیل مدارس نیمه تمام را به بخش خصوصی و خیرین مدرسه ساز واگذار کرد.

جانبازی در پایان اظهار داشت: اطلاع رسانی صحیح و به موقع در ایجاد آرامش جامعه موثر است و می‌تواند از وقوع بسیاری مشکلات جلوگیری کند بنابراین تمامی دستگاه‌ها در حوزه اطلاع رسانی و تبیین عملکرد دولت با رسانه ها همکاری نمایند.

عکاس: نصیبه جانی پور

 

نظر شما